دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 اسفند 1393 - 09:23

زادگاه صدام در آستانه آزادی کامل/هلاکت ده‌ها داعشی در استان صلاح‌الدین والانبار

منابع امنیتی عراق از محاصره کامل تروریست‌های تکفیری در شهر تکریت از چهار جهت و قریب‌الوقوع بودن آزادسازی آن خبر دادند.
کد خبر : 7561

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا، فرمانده عملیات صلاح‌الدین تاکید کرد نیروهای ما از چهار جهت تکریت را در محاصره خود قرار داده‌اند و آزادی آن کار آسانی است.


بر اساس این گزارش، سرلشکر ستاد عبدالوهاب الساعدی خاطر نشان کرد نیروهای امنیتی و داوطلب مردمی، شهر تکریت را از چهار جهت محاصره کرده و تنها چند روز برای تحقق آن و پیروزی باقی مانده است.


هلاکت ده‌ها تروریست داعشی در استان الانبار


از سوی دیگر وزارت کشور عراق از هلاکت بیش از ۶۰ تروریست داعشی در غرب استان الانبار خبر داد.


در بیانیه وزارت کشور عراق آمده است بیش از ۶۰ تروریست داعش از جمله مسئول آموزش نظامی این گروه در حمله هوایی به محل برگزاری نشست تروریست‌ها در شهر القائم در غرب استان الانبار به هلاکت رسیدند.


سعد معن از مسئولان وزارت کشور عراق دراین زمینه خاطر نشان کرد نیروهای یگان اطلاعاتی و تحقیقات وزارت کشور با هماهنگی نیروی هوایی توانستند ضربه مهلکی به تروریست‌های داعش در شهر القائم وارد کنند.


با وجود مقاومت نیروهای دولتی در دو کشور عراق و سوریه و حملات هوایی نیروهای ائتلاف، گروه تروریستی داعش در مناطق وسیعی از عراق و سوریه کنترل دارد.


با این حال نیروهای عراقی به پیشروی خود در البوعجیل استان صلاح الدین ادامه می‌دهند و موفق شده‌اند خودروی یک عامل انتحاری را منهدم کنند.


همزمان نیروهای ارتش عراق از منطقه العلم در زیر آتش شدید موشک باران منطقه به سوی البوعجیل پیشروی کرده‌اند.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته