دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 فروردين 1395 - 10:52

شاکری: خیابان 30 تیر پیاده‌راه نمی‌شود

رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه خیابان 30 تیر قرار نیست پیاده‌راه شود، گفت: این خیابان فقط سنگفرش می‌شود و این اقدام در جهت آرام‌سازی حرکت خودروهاست.
کد خبر : 75586

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا، اقبال شاکری در تذکرات پیش از دستور دویست و چهل و هشتمین جلسه علنی شورای شهر تهران با بیان اینکه ساماندهی خیابان 30 تیر اقدام خوبی است و از بازسازی استقبال می‌کنیم ولی قطعا این خیابان قابلیت پیاده‌راه سازی را ندارد، اظهار کرد: در اسناد پروژه خیابان 30 تیر که از سوی شهرداری این منطقه ارسال شده، مطالعات پیاده‌راه سازی وجود ندارد و قرار است این خیابان سنگ‌فرش شود.


وی افزود: آن‌طور که در این گزارش‌ها اعلام شده بازسازی خیابان 30 تیر تنها به منظور آرام‌سازی حرکت خودروها در این خیابان است.


رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران درباره موافقت فدراسیون فوتبال برای برگزاری بازی‌های باشگاهی ایران و عربستان در یک کشور ثالث گفت: در یک اقدام عجیب فدراسیون فوتبال پذیرفت که بازی‌های ایران و عربستان در کشوری دیگر برگزار شود.


وی ادامه داد: زمانی که حادثه فرودگاه رخ داد اعضای شورای شهر تهران تذکر دادند تا ایران روابط خود را با عربستان قطع کند، ما نباید اجازه دهیم دولت تروریست‌پرور عربستان سعودی به زیاده‌خواهی‌های خود ادامه دهد و قبول کنیم در یک کشور دیگر بازی‌های ما برگزار شود.


شاکری از کمیسیون ورزش شورای شهر تهران درخواست کرد مکاتباتی را دراین زمینه با فدراسیون داشته باشند و گفت: شورای شهر باید مکاتباتی را هم با باشگاه‌های ذوب‌آهن، تراکتورسازی و سپاهان داشته باشد تا آنها عدم حضور خود را اعلام کنند چرا که این یک موضوع ملی است و حفاظت از تمامیت اقلیمی در حوزه ورزش محسوب می‌شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته