دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 فروردين 1395 - 10:32

صوفی تشریح کرد؛ از عدم همکاری شهرداری تهران با اصلاح‌طلبان تا خبرسازی‌ها علیه ستاد انتخاباتی/ هزینه ستاد اصلاح‌طلبان در تهران چقدر بود؟

رئیس ستاد ائتلاف فراگیر اصلاح‌طلبان در استان تهران درباره هزینه ستاد اصلاح‌طلبان در استان تهران گفت: قریب به یک میلیارد تومان برای این ستاد هزینه کردیم که با آن نمی‌شود حتی یک ستاد فرضی را هم اداره کرد.
کد خبر : 75556

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، علی صوفی، رئیس ستاد ائتلاف فراگیر اصلاح‌طلبان در استان تهران شب گذشته در مراسم تجلیل از اعضای این ستاد با اشاره به انتخابات هفتم اسفند و تشکیل ستاد اصلاح‌طلبان اظهار کرد: پروسه‌ای که طی شد پروسه پرچالشی بود و زحمات زیادی کشیده شد تا شورای عالی اصلاح‌طلبان تشکیل شود.


اگر تفضل الهی نبود ممکن بود احساسات بر ما غلبه کند


از نفرات لیست خواستیم که هر کدام نفری 50 میلیون تومان برای ستاد کمک کنند که به جز چند نفر باقی افراد استطاعت این کار را نداشتند

وی ادامه داد: مأموریتی که ما داشتیم مأموریتی غیرممکن بود مأموریتی بود که امکانات و ابزار لازم را در مقایسه با رقیب نداشتیم.


صوفی افزود: فضایی که برای ما ایجاد کردند نیز فضای ناامیدکننده‌ای بود؛ با این حال دانشجویان و جوانان ما اسمی از تهدید و تحریم به کار نبردند و قاطعانه می‌گفتند که باید راه را ادامه داد.


رئیس ستاد ائتلاف اصلاح‌طلبان تصریح کرد: در مرکز برای تشکیل لیست 30 نفره حتما باید ستاد تشکیل می‌شد و برای این کار اگر تفضل الهی نبود ممکن بود که احساسات بر ما غلبه کند.


وی درباره تبلیغات ستاد اصلاح‌طلبان در شهر تهران اظهار کرد: ما قرار بود که کل سطح تهران را پوشش دهیم اما شهرداری با ما همکاری لازم را نکرد.


وی ادامه داد: در روند انتخابات با ردصلاحیت‌های گسترده روبه‌ه‌رو شدیم که قابل پیش‌بینی نبود و شوکی ایجاد کرد که واکنش طرف مقابل را در پی داشت و آنها اعلام کردند که ستاد اصلاح‌طلبان در تهران تعطیل شده است چون رئیس و قائم مقام آنها رد صلاحیت شدند اما ما با برگزاری یک کنفرانس خبری اعلام موجودیت کردیم.


صوفی با اشاره به لیست 30 نفره تهران اضافه کرد: گرچه این لیست 30 نفره چهره‌های شناخته‌شده‌ای نبودند، چهره‌های برتری بودند که شاخص‌های خوبی داشتند و توجه مردم را هم جلب کردند.


وی همچنین درباره هزینه ستاد اصلاح‌طلبان در استان تهران گفت: قریب به یک میلیارد تومان برای این ستاد هزینه کردیم که با آن نمی‌شود حتی یک ستاد فرضی را هم اداره کرد.


وی افزود: از نفرات لیست خواستیم که هر کدام نفری 50 میلیون تومان برای ستاد کمک کنند که به جز چند نفر، باقی افراد استطاعت این کار را نداشتند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته