دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 فروردين 1395 - 09:34

ایرفرانس: پرواز به ایران برای مهماندارانی که حجاب را رعایت نمی‌کنند الزامی نیست

شرکت خطوط هوایی فرانسه (ایرفرانس) از آمادگی خود برای اجازه دادن به پرواز نکردن به ایران برای مهمانداران زنی خبر داد که تمایلی به رعایت پوشش حجاب توافق‌شده میان ایران و فرانسه ندارند.
کد خبر : 75548

به‌گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا به‌ نقل از شبکه خبری بی‌بی‌سی عربی، قرار است از 17 آوریل (29 فروردین) پروازهای شرکت ایرفرانس به مقصد تهران از سر گرفته شود. این در حالی است که در هفته گذشته موضوع پوشش مهمانداران زن این شرکت هواپیمایی به سوژه خبری رسانه‌های فرانسه تبدیل شده است.


از هفته گذشته شرکت ایرفرانس دوره‌های آموزشی خود را برای مهمانداران زن آغاز کرده و در این دوره‌ها به مهمانداران توصیه شده است که در سفر به تهران از شلوار همچنین پوشش مناسبی برای پوشاندن موهایشان استفاده کنند.


مسئولان نظارت بر کارمندان شرکت ایرفرانس گفتند که بسیاری از مهمانداران زن نگرانی زیادی در این‌باره دارند و از مدیریت شرکت درخواست کرده‌اند که درباره پرواز به ایران تخفیف قائل شوند.


جیل گاتو، مدیر منابع انسانی ایرفرانس، در این‌باره گفت: «درباره این موضوع، پیشنهادهایی ارائه شده است و امیدوار به حل آن هستیم.»


وی افزود: «به‌زودی به همه کارمندان زن اجازه داده خواهد شد که اگر به‌دلایل شخصی همچون رعایت پوشش، تمایل به سفر ندارند، از پرواز به تهران خودداری کنند.»


این در حالی است که در آغاز هفته جاری شرکت ایرفرانس اعلام کرد که عربستان سعودی نیز همچون ایران درخواست کرده است که مهمانداران زن این شرکت در پرواز به ریاض و در مکان‌های عمومی از پوشش مناسب استفاده کنند.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته