دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 اسفند 1393 - 09:13
مجلسی در گفت‌وگو با آنا:

همایش مسئولان کانون‌های قرآن و عترت 8 استان در واحد خمینی‌شهر برگزار می‌شود

دومین همایش دبیران، کار‌شناسان و مسئولان کانون‌های قرآن و عترت 8 استان کشور به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی خمینی‌شهر برگزار می‌شود.
کد خبر : 7552

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خمینی شهر در این خصوص به خبرنگار خبرگزاری آنا گفت: دومین همایش دبیران، کار‌شناسان و مسئولان کانون‌های قرآن و عترت استان های اصفهان، ایلام، چهار محال و بختیاری، خوزستان، کرمانشاه، لرستان، مرکزی و همدان به مدت ۳ روز در دانشگاه آزاد اسلامی خمینی شهر برگزار می‌شوذ.


دکتر مهران مجلسی، برگزاری چنین همایشی را به همت اداره کل فعالیت‌های قرآن و عترت معاونت فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی و همکاری شورای قرآن و عترت ستاد هماهنگی استان اصفهان عنوان کرد و افزود: با حضور مدیران و مسئولان و رؤسای دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان اصفهان همایش برگزار می‌شود و در نوبت‌های صبح و عصر مدعوین در برنامه‌ها شرکت خواهند کرد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خمینی شهر ادامه داد: در کارگاه آموزشی همایش، اعضا با راهبردهای فرهنگی و قرآنی انقلاب اسلامی آشنا می‌شوند و در کمیسیون‌های تخصصی موضوعاتی از قبیل استفاده از شیوه‌های نوین، خلاق، تکنولوژی‌های جدید، فضای مجازی در مباحث قرآن و عترت و برای آشنایی و جذب دانشجویان، استادان و کارکنان در مسابقات و جشنواره‌های هنر و ادبیات دینی و پژوهشی مطالبی ارائه خواهد شد.


مجلسی گفت: شیوه اجرایی مناسب و طرح‌های آموزشی مورد نیاز کار‌شناسان کانون‌های قرآن و عترت در زمینه تدریس کتاب‌های درسی بررسی و تبادل نظر می‌شود و روش های خلاق برای تشکیل گروه‌های قرآن و عترت دانشجویی بحث و تشریک مساعی می‌شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب