دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 فروردين 1395 - 17:02

پذیرایی بیش از 240 خانوار زایر امام رضا (ع) در ایام نوروز از سوی دانشگاه آزاد اسلامی سمنان

واحد سمنان در ایام نوروز امسال پذیرای بیش از یک هزار میهمان در قالب ۲۴۲ خانواده از اقصی نقاط کشور بود که بخش اعظم آنان را زایران آقا امام رضا (ع) تشکیل می‌دادند.
کد خبر : 75498

حسن رستم‌زاده- با فرا رسیدن ایام تعطیلات نوروز حجم سفر‌های برون شهری و نوروزی در کشور افزایش می‌یابد و به تبع آن نیاز به اسکان و خدمات اقامتی افزایش پیدا می‌کند. با توجه به این موضوع، همزمان با آخرین ماه سال و بر اساس بخشنامه‌های صادره از سوی سازمان مرکزی دانشگاه، تشکیل ستادهای اسکان دانشگاهی با هدف خدمات‌رسانی شایسته و مناسب به کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی همچون سنوات گذشته، در دستور کار این مجموعه بزرگ دانشگاهی در سراسر کشور قرار گرفت.


دانشگاه آزاد اسلامی سمنان با توجه به قرار گرفتن در مجاورت آزاد راه تهران مشهد در این ایام با تعدد مسافر و مراجعه کننده از اقصی نقاط کشور مواجه است. بر این اساس این واحد دانشگاهی با استفاده از کلیه امکانات اقامتی و خدماتی خود و تشکیل این ستاد در ایام تعطیلات نوروزی پذیرای میهمانان و زائرین امام رضا (ع) بود. فرصتی مغتنم برای خدمت‌رسانی به خانواده بزرگ دانشگاه که قصد زیارت و سفر به مشهد مقدس و بارگاه ملکوتی امام هشتم (ع).


زیاری: با توجه به گستره وسیع و حضور سراسری دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور تشکیل ستاد اسکان نوروزی و خدمات رسانی به خانواده بزرگ دانشگاه کمترین خدمتی است که به این قشر فرهیخته می‌توان در این ایام ارائه کرد که آرامش خیال و راحتی این عزیزان در طول سفرهای نوروزی را به همراه دارد

معاون اداری و مالی دانشگاه آزاد اسلامی سمنان در گفت‌وگو با خبرنگارخبرگزاری آنا، با قدردانی از عملکرد ستاد اسکان نوروزی این واحد دانشگاهی گفت: «همچون سنوات گذشته و با هدف خدمت رسانی به خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی در آخرین ماه سال گذشته شاهد تشکیل ستاد اسکان در این واحد دانشگاهی بودیم تا بتوانیم خادمین شایسته‌ای برای زایرین امام رضا (ع) و همکاران گرامی در ایام تعطیلات نوروز باشیم.»


رضا زیاری افزود: «به این منظور از تمامی امکانات لازم بهره گرفته و در جهت آسایش میهمانان از هیچ کوششی دریغ نشد به طوری که درصد رضایتمندی قابل قبولی را نزد میهمانان نوروزی شاهد بودیم که این موضوع مایه مباهات مجموعه دانشگاه را فراهم آورد.»


وی با قدردانی از تشکیل ستاد اسکان نوروزی در واحد‌های دانشگاهی گفت: «با توجه به گستره وسیع و حضور سراسری دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور تشکیل ستاد اسکان نوروزی و خدمات رسانی به خانواده بزرگ دانشگاه کمترین خدمتی است که به این قشر فرهیخته می‌توان در این ایام ارائه کرد که آرامش خیال و راحتی این عزیزان در طول سفرهای نوروزی را به همراه دارد.»


زیاری افزود: «واحد سمنان در ایام نوروز امسال پذیرای بیش از یک هزار میهمان در قالب ۲۴۲ خانواده از اقصی نقاط کشور بود که بخش اعظم آنان را زایران آقا امام رضا (ع) تشکیل می‌دادند.»


معاون اداری و مالی واحد سمنان گفت: «برای رفاه حال مسافران در این ایام علاوه بر امکاناتی نظیر قند، چای و لوازم ضروری با صبحانه از میهمانان پذیرایی شد. همچنین از طریق تفاهم با پیمانکار سلف سرویس دانشگاه، نهار را با هزینه مصوب دانشگاه تامین کرده بودیم که عزیزان میهمان امکان سفارش و استفاده از آن را به راحتی و در تمام ایام اقامت خود داشتند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته