دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 فروردين 1395 - 15:07

نماینده مردم سنندج:‌ اعتبارات استان کردستان پایین است

نماینده مردم سنندج در مجلس نهم گفت: با وضعیت تخصیص اعتبارات سال 1394 و 1395 پروژه‌های عمرانی استان کردستان به سرانجام نخواهد رسید.
کد خبر : 75482

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، سالار مرادی در تذکر شفاهی خطاب به وزیر تعاون گفت: با وجود پیگیری چند ساله سختی کار کارگران سد گاوشمار متاسفانه هنوز سختی‌کار آنان پرداخت نشده است.


وی افزود: این مسئله موجی از نارضایتی و اعتراض را در منطقه به وجود آورده است.


عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در تذکری به وزیر تعاون و رییس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور گفت: با وجودی که تبدیل وضعیت مربیان حق‌التدریسی فنی و حرفه‌ای در سال 1391 به تصویب رسید و این مصوبه در سال 1393 مجددا تایید شد و قرار بود این کار تا پایان برنامه پنجم توسعه انجام شود، متاسفانه انجام این مصوبه همچنان بر زمین مانده است.


نماینده مردم سنندج در مجلس نهم خطاب به رئیس‌جمهوری، تخصیص اعتبارات سال 1394 استان کردستان را «پایین» ارزیابی کرد و افزود: با این وضع پروژه‌های استان تکمیل نخواهد شد. وضعیت تخصیص اعتبارات استان در سال 1395 نیز به روال سال گذشته است. اگر همین وضعیت ادامه یابد در حوزه‌های عمران، آب، اشتغال و کشاورزی نمی‌توانیم تعهدات و مصوبات سفر استانی دولت را اجرایی کنیم.


مرادی خطاب به وزیر کشور ابزار مدعی شد: برخی مدیران کل و روسای ادارات از امکانات دولتی برای تحقق اهداف انتخاباتی استفاده کردند که مستندات و مدارک آنها موجود است و شما باید پاسخگوی عملکرد آنان باشید.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته