دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 فروردين 1395 - 14:34

نماینده مردم آبادان: طرح همزمان نام ضراب با دادگاه زنجانی را بی‌ارتباط نمی‌دانم

نماینده مردم آبادان در مجلس گفت: کسانی از عوامل پشت پرده بابک زنجانی شناسایی شده‌اند ولی اینکه همگی آنها شناسایی شده باشند واقعا شک دارم.
کد خبر : 75443

سید حسین دهدشتی نماینده مردم آبادان در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا در پاسخ به این سوال که نتیجه حکم بابک زنجانی این روزها ابلاغ می‌شود و وکیلش می‌گوید که او با وجود این حکم قائل به پرداخت بدهی خود است، چقدر این سخن وکیل زنجانی را به واقعیت نزدیک می‌دانید؟ اظهار کرد: آقای زنجانی از سه سال پیش می‌گوید که در پرداخت بدهی‌اش جدی است اکنون هم که سه چهار ماه از دادگاهش می‌گذرد وکیلش می‌گوید که او می‌خواهد تمام بدهی‌اش را پرداخت کند ولی ما هنوز چیز قابل قبولی ندیدیم.


وی افزود: شاید آقای زنجانی اطلاعاتی دارد که نمی‌خواهد بدهد و شاید کسانی او را تحریک می‌کنند که چیزی نگوید اما امیدواریم که این حکم دادگاه باعث شود که ایشان مسائل را بگویند. ما معتقدیم تا زمانی که زنجانی بدهی‌اش را برنگردانده است اعدامش فایده‌ای ندارد.


وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی‌بر اینکه این روزها اسم رضا ضراب هم در رسانه‌ها مطرح می‌شود آیا فکر می‌کنید که ارتباطی بین او و آقای زنجانی وجود دارد؟ گفت: من از ارتباط‌شان مطمئن نیستم ولی همزمانی این دو موضوع را بی‌ربط نمی‌دانم از این رو به نظر می‌رسد که ارتباطاتی بین این دو وجود داشته باشد ولی هنوز برای خودم مسجل نیست، البته این دو یک کار را می‌کردند و یک جاهایی هم با هم ارتباطاتی داشتند.


دهدشتی دربار اینکه برخی می‌گویند پشت پرده بابک زنجانی مشخص است و اعدام زنجانی باعث می‌شود که عوامل پشت پرده برای مردم مشخص نشود، خاطر نشان کرد: بله، متاسفانه مردم این اعتقاد را دارند. قوه قضاییه باید دراین زمینه جسارت بیشتری از خود نشان دهد و مسائل را روشن کند و بگوید که واقعیت چیست. این یک امتحان واقعی برای قوه قضاییه است چرا که در اعتمادسازی مردم نقش مهمی دارد.



انتهای پیام/

برچسب ها: بابک زنجانی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته