دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 اسفند 1393 - 19:23

تراکتور با تونی از پرسپولیس عبور کرد/ قرمزها آسیا را از دست دادند

تیم تراکتورسازی تبریز با غلبه بر پرسپولیس در هفته بیست‌ودوم لیگ برتر همچنان در کورس قهرمانی قرار گرفت.
کد خبر : 7538

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا،‌دیدار تیم‌های پرسپولیس و تراکتورسازی از هفته بیست‌ودوم رقابت‌های لیگ برتر جام خلیج فارس امروز در ورزشگاه یادگارامام (ره ) تبریز برگزار شد که در نهایت تیم پرسپولیس که در آسیا نتایج خوبی را به دست آورده بود در این بازی نتیجه را با حساب 1بر0 به حریف خود واگذار کرد تا روند رو به نزول این تیم در لیگ ادامه یابد.


همانطور که انتظار می‌رفت بازی هجومی دو تیم در نیمه اول، در 45 دقیقه دوم هم ادامه یافت و این تراکتورسازی با هدایت تونی اولیویرا بود که موفق شد روی اشتباه مدافع پرسپولیس گل برتری و سه امتیازی را به نام خود کند و با سه امتیاز شیرین به رتبه دوم جدول صعود کند.


پرسپولیس که روی اشتباه بابک حاتمی و حرکت جالب شاهین ثاقبی نتیجه را با یک گل از حریف عقب افتاده بود بارها تا آستانه دروازه حامد لک پیش رفت اما موفق نشد خطر جدی روی دروازه تراکتورسازی ایجاد کند و در نهایت بدون کسب امتیاز به تهران بازگشت و امیدوار به ادامه روند پیروزی‌‌شان در لیگ قهرمانان باشند.


نیمه دوم این دیدار علاوه بر موقعیت‌های گل فراوان، با خشونت خاصی از سوی بازیکنان دو تیم همراه بود که جهانبازی را بارها مجبور به در آوردن کارت زرد از جیب خود کرد. البته در این بین محمد نوری خیلی خوش شانس بود که داور روی درگیری او و عابدینی، تنها به دادن یک کارت زرد اکتفا کرد.


تراکتورسازی بعد از رسیدن به گل با تجمع پشت محوطه جریمه شان، چشم به ضد حملات دوختند و البته می‌توانستند توسط ادینیو صاحب گل شوند که بی‌دقتی آقای گل فعلی لیگ برتر مانع از افزایش تعداد گل‌های سرخ‌پوشان تبریزی شد.
پرسپولیس هم بعد از ناامیدی از گلزنی در دقایق پایانی با جلو کشیدن محسن بنگر، چشم به توپ های بلند و ضربات سر مدافع بلند قامت خود داشت که در این راه ناکام بود.


در نهایت شاگردان حمید درخشان با این شکست کاملا از کسب سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده هم در لیگ برتر نومید شدند و به دیدار با حریفان خود در این فصل لیگ قهرمانان و موفقیت در این بازی‌ها می‌اندیشند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته