دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 اسفند 1393 - 18:28

برنامه‌های رئیس‌جمهوری در سفر دو روزه به ترکمنستان

رئیس‌جمهوری اسلامی ایران، بعد از ظهر سه شنبه جهت انجام سفری رسمی و دو روزه به ترکمنستان سفر می‌کند.
کد خبر : 7531

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، پرویز اسماعیلی با اعلام خبر سفر رئیس‌جمهوری به ترکمنستان افزود: حسن روحانی به دعوت "قربانقلی بردی محمدف" رئیس‌جمهوری ترکمنستان شامگاه سه شنبه -19 اسفند- وارد شهر عشق آباد شده و مورد استقبال قرار خواهند گرفت.


معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس‌جمهور ادامه داد: مراسم استقبال رسمی رئیس‌جمهوری ترکمنستان از دکتر روحانی نیز صبح چهارشنبه و در کاخ ریاست جمهوری این کشور برگذار شده و سپس روسای جمهور دو کشور ملاقات دو جانبه خواهند داشت.


وی با اشاره به دیدار مشترک هیئت‌های عالی رتبه دو کشور افزود: بعد از این دیدار مراسم امضای اسناد همکاری میان دو کشور برگزار شده و روسای جمهوری نیز برای دقایقی و در حضور خبرنگاران رسانه‌های جمعی سخن خواهند گفت.


اسماعیلی، غرس یک اصله نهال به نشانه دوستی دو ملت را از دیگر برنامه‌های دومین روز این سفر اعلام کرد و گفت: روسای جمهور دو کشور همچنین عصر روز چهارشنبه در جمع تجار و بازرگانان ایرانی – ترکمنی حاضر و با آنان به گفت‌وگو می نشینند.


معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس‌جمهوری افزود: پس از ضیافت شام رئیس‌جمهوری ترکمنستان که به افتخار رئیس‌جمهوری کشورمان برگزار خواهد شد، حجت‌الاسلام حسن روحانی و هیئت همراه شامگاه چهارشنبه به تهران باز خواهند گشت.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته