دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رئیس واحد بهبهان:

تقدیم بیش از 20 دانشجوی شهید مدافع حرم برگ زرینی ازافتخارات دانشگاه آزاد اسلامی است

رئیس واحد بهبهان، حضور دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در خط مقدم مدافعان حرم سوریه و تقدیم بیش از 20 شهید دانشجوی واحدهای دانشگاهی را از افتخارات بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی عنوان کرد و صبر و بردباری خانواده‌های شهدای مدافع حرم را ستودنی و قابل قدردانی دانست.
کد خبر : 75225

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، رئیس شورای فرهنگی دانشجویی استان خوزستان و هیات رئیسه واحد بهبهان با خانواده دانشجوی شهید مدافع حرم، احسان فتحی چم خانی دیدار کرد.


دکتر محمدرضا یوسفی رئیس شورای دانشجویی–فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان در این دیدار، ولایت فقیه و غیرت جوانان و مردم ایران را بزرگترین پشتوانه تداوم انقلاب اسلامی و مهمترین عامل دفاع از تمامیت ارضی جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: «امروز حضور ایران در سوریه به واسطه دوراندیشی و سیاستهای حمایتی انقلاب اسلامی از مستضعفین جهان در جای جای دنیا و مقاومت در مقابل دنیای استکبار است.»


در این دیدار که سرهنگ خیران پور فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهبهان و جمعی از معاونان و کارکنان واحد بهبهان نیز حضور داشتند با اهدای یک جلد کلام الله نفیس و لوح از خانواده این شهید بزرگوار قدردانی به عمل آمد.


شهید احسان فتحی چم خانی، دانشجوی رشته کاردنی پیوسته تربیت بدنی واحد بهبهان بود که در سال 94 و در دفاع از حرم در سوریه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته