دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 فروردين 1395 - 15:29

درگیری در قهوه‌خانه بهانه قتل

عامل جنایت، زمانی که پسر جوان به همراه برادر و یکی از دوستانش سوار بر خودرو، قصد رفتن به مسافرت داشتند، راه آنها را مسدود کرد و درگیری خونین را رقم زد. متهم جوان به خاطر کینه قبلی که از مقتول داشت، دست به چاقو شد تا از او انتقام بگیرد.
کد خبر : 75174

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، در تعطیلات نوروز ماموران کلانتری 116 مولوی، با اعلام خبر در رابطه با درگیری خونین در خیابان مولوی تهران، وارد عمل شدند. ماموران با حضور در محل با بدن نیمه جان پسر جوانی به نام غلامرضا روبه‌رو شدند که با ضربات متعدد چاقو مجروح شده بود. پسر جوان به بیمارستان انتقال داده شد اما شدت جراحات وارده، مرگ پسر جوان را رقم زد.


با مرگ او، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی به دستور بازپرس شعبه ششم دادسرای ناحیه 27 تحقیقات را در رابط با شناسایی عامل یا عاملان این جنایت آغاز کردند.


در بررسی‌های اولیه از شاهدان ماجرا مشخص شد، پسر جوان روز حادثه به همراه برادر و یکی از دوستانش سوار بر خودرو شده و قصد مسافرت به شمال داشته که دو پسر جوان سوار بر موتورسیکلت راه آنها را سد کرده و در این درگیری غلامرضا با ضربات چاقو از پا درمی‌آید. در ادامه بررسی‌ها هویت عامل این‌جنایت به نام سامان مشخص شد.


درحالی که بررسی‌ها برای دستگیری عامل اصلی این جنایت ادامه داشت، کارآگاهان دریافتند این جنایت به خاطر کینه قبلی که متهم از پسر جوان داشته رخ داده است. یکی از دوستان مقتول که از انگیزه این جنایت با خبر بود، به ماموران گفت: من داخل قهوه خانه‌ای کار می‌کنم و ساعت 10:30 دقیقه ده فروردین امسال، سامان به قهوه‌خانه‌ام آمد. او سر اینکه ما باهم چشم تو چشم شدیم و من بد به او نگاه کرده‌ام دعوا راه انداخت. در همین حین غلامرضا و برادرش به قهوه خانه آمدند و با دیدن این صحنه، آنها سامان را از قهوه خانه بیرون کردند. اینکه غلامرضا طرف مرا گرفته بود و سامان را از قهوه خانه بیرون کرده بود، باعث شد تا سامان از او ناراحتی به دل گیرد و همین مساله انگیزه‌ای برای انتقامگیری شد.
سرهنگ کارآگاه آریا حاجی زاده معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : در ادامه رسیدگی به این پرونده ، متهم روز سیزدهم فروردین دستگیر و صراحتا به ارتکاب جنایت اعتراف کرد. با توجه به اعتراف صریح متهم به ارتکاب جنایت، قرار بازداشت موقت از سوی بازپرس صادر و متهم برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته