دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 فروردين 1395 - 12:26

عضو کمیسیون صنایع و معادن: اقتصاد مقاومتی یعنی تصویب پاداش 159 میلیون تومانی برای آقای شهردار ممنوع است

یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس تاکید کرد‌ که باید در سال جدید کلیه تحریم‌های داخلی و خارجی و موانع پیشرفت از سر راه ملت برداشته شود تا ایران با اجرای اقتصاد مقاومتی تبدیل به سرزمین تولید و صادرات شود.
کد خبر : 75163

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، حسین گروسی نماینده مردم شهریار، قدس و ملارد در نطق میان دستور در اولین جلسه کاری مجلس در سال 95 ضمن قدردانی از مردم برای حضور در انتخابات ابراز امیدواری کرد که آنها بار دیگر در ده اردیبهشت ماه و در مرحله دوم انتخابات مجلس حضوری فعال و موثر داشته باشند.


وی همچنین با قدردانی از دستاورد مذاکرات هسته‌ای و تشکر از مقام معظم رهبری، رئیس جمهوری، وزیر امور خارجه برای عبور کشور از گردنه سخت و دشوار تاکید کرد که باید در سال جدید ضمن حفظ ارزش‌ها کلیه تحریم‌های داخلی و خارجی و موانع پیشرفت از سر راه ملت برداشته شود تا ایران با اجرای اقتصاد مقاومتی تبدیل به سرزمین تولید و صادرات شود.


برای هر کرسی مجلس، 758 شهید داده‌ایم


این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس ادامه داد: اقتصاد مقاومتی بدان معناست که در زمان صرف هزینه‌های آن چنانی و سبقت از یکدیگر برای حیف و میل کردن بیت‌المال لحظه‌ای به یاد آوریم که برای هر میز مسئولان 73 شهید یعنی یک کربلا داده‌ایم. اقتصاد مقاومتی یعنی یادمان باشد که این غیورمردان چگونه خود را برای شرف، عزت و سربلندی کشورمان به خاک و خون کشیدند که در این شرایط برخی از مسئولان طوری با بیت‌المال رفتار می‌کنند که گویی ارثیه پدری آنهاست و شبانه‌روز برای چپاول کردنش زمین و زمان را به هم می‌ریزند.


گروسی اضافه کرد: اقتصاد مقاومتی یعنی خرج‌های میلیاردی و استفاده از پو‌ل‌های کثیف برای انتخابات و ورود به مجلسی که برای هر کرسی آن 758 شهید داده‌ایم ممنوع است. اقتصاد مقاومتی یعنی رشد اقتصادی منفی 6.8 و وجود 4میلیون جوان بیکار در شان و شایسته کشور نیست.


به گفته‌ وی اقتصاد مقاومتی بدان معناست که تصویب پاداش و ترمیم حقوق 142 و 159 میلیون تومانی برای آقای شهردار ممنوع است. همچنین اقتصاد مقاومتی یعنی این که به جای 8 ساعت تعریف شده در قانون به بهانه‌های مختلف میز خود را ترک و ارباب رجوع را سرگردان نکنیم و به جای آن که در معابر غیر ضروری آسفالت بی‌کیفیت روی آسفالت بکشیم کوچه‌ها و معابری را آسفالت کنیم که هنوز مردم در گل و لای رفت و آمد می‌کنند.


گروسی ادامه داد:‌ اقتصاد مقاومتی یعنی روزی میدان و بلوار درست نکنیم و روزی دیگر آن را تخریب و هزینه‌هایش را از جیب مردم بدهیم. همچنین اقتصادی مقاومتی بدان معناست که جمهوری اسلامی از این به بعد خام فروشی و واردات بی‌رویه‌ نداشته باشد که این باعث بیکاری جوانان و تعطیلی کارخانه‌ها شده است.


این عضو کمیسیون صنایع و معادن در ادامه گفت: اقتصاد مقاومتی بدان معناست که وقتی جوانان برای گرفتن وام 3 میلیون تومانی در بانک‌ها و دفاتر نمایندگان سرگردان هستند اختلاس 3 و 10 هزار میلیاردی و معوقات بانکی 90 هزار میلیارد تومانی و حمایت از بابک زنجانی‌ها و رانت‌خوارها ممنوع شود. همچنین اقتصاد مقاومتی یعنی رانت‌خواری، پارتی‌بازی، فامیل‌بازی و استخدام‌های غیر قانونی که باعث تضییع حقوق فارغ‌التحصیلان دانشگاهی و نخبگان جامعه می‌شود را شاهد نباشیم.


گروسی در ادامه با انتقاد از تخریب‌های صورت گرفته علیه خودش در جریان انتخابات که به گفته وی با صرف هزینه‌های میلیاردی وی را متهم به کم‌کاری کرده‌اند به بیان اقداماتش در طول دو دوره‌ نمایندگی در حوزه‌ی انتخابیه شهریار، قدس و ملارد پرداخت و گفت: افزایش تعداد واحدهای دانشگاهی به 14 واحد، افزایش تعداد بیمارستان‌ها و شهرک‌های صنعتی و ارتقای سطح امنیت درحوزه انتخابیه با کمک مسئولان مربوط از جمله اقدامات بنده در دوران نمایندگی‌ام است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته