دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 فروردين 1395 - 10:29

نصرالله‌ سجادی: با نامه به رئیس‌جمهور می‌خواهند خودشان را بزرگ کنند/ برخی افراد پا را فراتر از اختیارات سازمانی می‌گذارند

معاون حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش معتقد است کسانی که به رئیس جمهور نامه‌ نوشته‌اند قصد بزرگ کردن خودشان را داشته‌اند.
کد خبر : 75093

به گزارش گروه ورزشی آنا، نصرالله سجادی درباره نامه‌نگاری‌های صورت گرفته به رئیس‌جمهوری مثل درخواست افشین پیروانی از رئیس جمهور برای حمایت از تیم ملی فوتبال گفت: «مشکل اصلی این است که ما باید در چارچوب سازمانی که کار می‌کنیم تابع قوانین باشیم و بر اساس قراردادی که داریم کار کنیم. در کشور ما مشاهده می‌شود افراد پا را فراتر از اختیارات سازمانی می‌گذارند و به جای اینکه با فردی که آنها را گمارده‌اند روبه‌رو شوند پا را فراتر می‌گذارند. اگر قرار باشد همه برای هر کاری رئیس‌جمهور و یا حتی وزیر را تحت سوال قرار دهند درست نیست.»


معاون حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش افزود: «افراد می‌خواهند یا خودشان را خیلی بزرگ جلوه دهند و یا شاید منظور خاصی دارند. البته این موضوع فراگیر نیست و در یکی دو رشته بیشتر مشاهده نشده است.»


وی در پاسخ به این سوال که قبول دارید رشته‌هایی مثل کشتی و فوتبال ویترین هستند؟ خاطرنشان کرد: «برای من رشته‌ها هیچ فرقی ندارند، اگرچه به رشته‌های المپیکی ما توجه بیشتری داریم. اما اینکه فکر کنیم ناهمواری زمین چمن را به جای دیگر ببریم نمی‌شود. ما به این مشکلات رسیدگی می‌کنیم. بخشی از این کارها فرافکنی باشد، البته جهت‌دهی نیست و دوستان از روی دلسوزی این حرف‌ها را می‌زنند.»



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته