دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 اسفند 1393 - 16:49
نماینده اصفهان در شورای عالی استان‌ها عنوان کرد

تخصیص بودجه ۴۳۰ میلیارد تومانی برای شهرداری کاشان

نماینده استان اصفهان در شورای عالی استان‌‌ها گفت: شورای شهر کاشان در سال آتی بودجه ۴۳۰ میلیارد تومانی برای شهرداری در نظر گرفته است.
کد خبر : 7502

به گزارش گروه اجتماعی آنا، حسن الماسی در خصوص نحوه تخصیص بودجه به شهرداری شهر کاشان گفت: شورای شهر کاشان در سال ۹۴ بودجه ۴۳۰ میلیارد تومانی به شهرداری اختصاص داده است که این بودجه در مقایسه با سال ۹۳ حدود ۶۰ درصد افزایش داشته و به نسبت سال گذشته دو برابر شده است.


وی تاکید کرد: ۸۲ درصد از این بودجه به امور عمرانی و ۱۸درصد مابقی نیز به هزینه‌های جاری اختصاص یافته است.


عضو شورای عالی استان‌‌ها تصریح کرد: حل معضل ترافیک و بهبود عبور و مرور شهروندان، توجه به حاشیه شهر، توسعه پایدار، احیای بافت تاریخی، آسفالت، مکان‌یابی برای ساخت پارکینگ‌های داخلی شهری از شاخصه‌های مهم در تنظیم بودجه سال آینده شهرداری کاشان بوده است.


الماسی افزود: بیش از ۸۰ درصد بودجه ۹۳ شهرداری کاشان به صورت نقدی و غیرنقدی محقق شده و تا پایان سال بیش از ۹۰ درصد آن تحقق می‌یابد.


وی با انتقاد از پراکندگی فعالیت‌های فرهنگی در کاشان تصریح کرد: یکپارچه شدن فعالیت‌های فرهنگی در شهرستان کاشان ضروری است، لذا چنانچه این امر محقق شود و همه نهادهای فرهنگی، فعالیت‌های خود را به طور جمعی و با همفکری و بر اساس نیازهای موجود انجام دهند تمام مشکلات فرهنگی موجود شهرستان برطرف می‌شود.


نماینده استان اصفهان در شورای عالی استان‌ها از آماده‌باش ستاد راهنمای سفر نوروزی در شهرستان برای گردشگران خبر داد و افزود: برای اسکان گردشگران خانه‌های قدیمی شخصی‌سازی شده، آمادگی پذیرایی از گردشگران را دارند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته