دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 فروردين 1395 - 15:58
رئیس سازمان تعزیرات حکومتی خبر داد

پلمب ۱۶ رستوران در جاده چالوس/ ۳۰ هزار و ۸۰۰ بازرسی مشترک در طرح نوروزی تعزیرات

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی از ۳۰ هزار و ۸۰۰ بازرسی مشترک در طرح نوروزی سازمان تعزیرات حکومتی خبر داد و گفت: در جاده چالوس 16 رستوران پلمب شد.
کد خبر : 74986

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، علیرضا جمشیدی در نشست خبری امروز خود با اصحاب رسانه، با اشاره به اینکه گشت‌های سازمان تعزیرات حکومتی از 16 اسفند 94 تا 14 فروردین ماه سال 95 فعال بود، اظهار کرد: بازرسی‌های گسترده‌ای صورت گرفته که نسبت به سال قبل 139 درصد افزایش داشت.


وی با اشاره به اینکه 30 هزار و 800 مورد بازرسی مشترک در طرح نوروزی تعزیرات صورت گرفته، افزود: این بازرسی‌ها با همکاری وزارتخانه‌های صنعت، معدن و تجارت، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، جهاد کشاورزی، نیروی انتظامی، سازمان ملی استاندارد و اتاق اصناف صورت گرفت.


جمشیدی تصریح کرد: نزدیک به 30 هزار پرونده در بازه زمانی 14 اسفند ماه 94 تا 15 فروردین 95 مورد رسیدگی قرار گرفت که عمده تخلفات مربوط به حوزه کالا، خدمات صنفی و غیرصنفی، قاچاق کالا و ارز و بهداشت، درمان و دارو بوده است.


رئیس سازمان تعزیرات حکومتی با بیان اینکه متخلفان جمعا 736 میلیارد ریال جریمه نقدی شدند، عنوان کرد: در جاده چالوس 16 رستوران پلمب شد.


جمشیدی ادامه داد: در تهران در 2 پرونده، 8 تن مرغ فاسد کشف شد و در بحث میوه‌های قاچاق نیز سازمان تعزیرات برخورد جدی را صورت داد.


وی ادامه داد: شرکت‌های مسافری اعم از هوایی، دریایی و زمینی، هتل‌ها، اماکن تاریخی و فرهنگی، مراکز عمده توزیع مواد غذایی، رستوران‌ها، قنادی‌ها، میادین میوه و تره‌بار و فروشگاه‌های زنجیره‌ای در طرح نوروزی تعزیرات به طور مرتب مورد بازرسی قرار گرفتند.


جمشیدی با بیان اینکه میزان تخلفات نسبت به سال گذشته کاهش داشته است، تصریح کرد: بیش‌ترین تخلفات مربوط به قاچاق کالا، گران‌فروشی و توزیع اقلام غیربهداشتی بود و تهران بیش از دو برابر برخی از استان‌های بزرگ پرونده داشت.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب