دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 فروردين 1395 - 19:06

قتل در مقابل خانه پدر زن

مرد جوان که برای بازگردان همسر و فرزندش راهی خانه پدرزنش شده بود، دست به جنایت زد. متهم که از صحنه قتل متواری شده بود، ساعاتی بعد از جنایت به دام افتاد.
کد خبر : 74982

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، ساعت 3 بامداد 5 فروردین امسال، زن جوانی با پلیس تماس گرفت و از درگیری مرگباری خبر داد. او در این رابطه گفت: چند لحظه قبل در مقابل خانه همسایه مان درگیری رخ داد و پسر همسایه‌‌مان را مجروح کرد.


به دنبال این تماس، ماموران پلیس خود را به محل حادثه رساندند و با بدن نیمه جان مرد جوانی مواجه شدند. مرد جوان به نام فریبرز بلافاصله به بیمارستان انتقال داده شد، اما شدت جراحات وارده مرگ او را رقم زد. با مرگ مرد جوان، کارآگاهان مبارزه با جرایم جنایی استان گیلان وارد عمل شده و به تحقیق در این رابطه پرداختند.


در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد که این جنایت توسط داماد خانواده رخ داده است. بدین ترتیب تحقیقات برای دستگیری سهراب ادامه داشت و همان روز متهم 24 ساله در مخفیگاهش دستگیر شد. سهراب در رابطه با انگیزه خود از این جنایت به پلیس گفت: با همسرم مدت‌هاست که اختلاف دارم و خانواده همسرم نیز در زندگی ما دخالت می کنند. همین دخالت‌ها باعث شده تا اختلاف من و همسرم بیشتر شود. چند روز قبل همسرم قهر کرد و به همراه بچه‌ام به خانه پدرش آمد. شب حادثه برای دیدن همسر و بچه‌ام به خانه پدرزنم رفتم. از آنجایی که احتمال می‌دادم باهم درگیر شویم، با خودم چاقویی را برداشتم. از آنجایی که پدر و برادر همسرم از ورود به خانه ممانعت کردند، با آنها درگیر شده و چند ضربه چاقو به برادر همسرم زدم.


سرهنگ فلاح کریمی، رئیس پلیس آگاهی استان گیلان در رابطه با این خبر به خبرنگار آنا گفت: متهم جوان پس از اعتراف به جنایت با قرار بازداشت موقت روانه بازداشتگاه شد و بررسی‌ها در این رابطه ادامه دارد.


انتهای پیام/

برچسب ها: داماد دستگیری قتل
ارسال نظر
هلدینگ شایسته