دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 فروردين 1395 - 14:06
در گفت‌وگو با آنا

مجید صالح: از فردا استارت قهرمانی را می‌زنیم/ استقلال متکی به چند بازیکن نیست

مربی استقلال تهران گفت: در هفت هفته پایانی بازی‌های سخت و نفسگیری داریم و برای موفقیت در پایان لیگ باید از فردا استارت نتیجه گیری خودمان را بزنیم.
کد خبر : 74949

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، تیم فوتبال استقلال تهران در مهمترین بازی هفته بیست وچهارم لیگ برتر فوتبال فردا در اهواز به مصاف پدیده این فصل لیگ و تیم دوم جدول یعنی استقلال خوزستان می‌رود. استقلالی‌ها که در این دیدار چند بازیکن کلیدی خودشان را در اختیار ندارند کار سختی مقابل شاگردان عبدالله ویسی دارند.


مجید صالح در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد بازی فردا استقلال تهران مقابل استقلال خوزستان گفت: «تمام تلاش خودمان را می‌کنیم که در بازی فردا بتوانیم سه امتیاز را کسب کنیم. در هفت هفته پایانی بازی‌های سخت و نفسگیری داریم و برای موفقیت در پایان لیگ باید از فردا استارت نتیجه گیری خودمان را بزنیم.»


صالح در خصوص غیبت چند بازیکن مهم این تیم از جمله رحمتی، شهباززاده و چشمی در بازی فردا افزود: «در بازی مقابل استقلال خوزستان رحمتی، چشمی، شهباززاده و جابر انصاری را در اختیار نداریم. نگران این مساله نیستیم چون در طول فصل از این اتفاقات برای ما افتاده‌ است. استقلال یک تیم است و فقط متکی به چند بازیکن نیست. قطعا بازیکنانی که فردا در ترکیب قرار می‌گیرند می‌توانند جانشین خوبی برای این مهره‌ها باشند.»


مربی تیم استقلال تهران در رابطه با وضعیت مصدومیت روزبه چشمی بیان کرد: «روزبه در چند روز گذشته زانویش را به تیغ جراحان سپرد و الان در دوران نقاهت به سر می‌برد. او قطعا تا پایان فصل در کنار ما نخواهد بود و باید تمام تمرکزش را برای فصل بعد بگذارد.»


وی در مورد بازی تدارکاتی استقلال در تعطیلات نوروز در مقابل هاماربی سوئد گفت: «به دلیل عدم همراهی چند بازیکن همراه تیم در سفر سوئد، نتوانستم با تمام نفرات در مقابل هاماربی قرار بگیریم، اما بازی مقابل این تیم سوئدی تجربه‌ای خوبی برای بازیکنان جوان ما بود.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته