دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب برگزار می‌کند

اولین جشنواره ملّی آب و فاضلاب با رویکرد دانشگاه و صنعت

دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب «اولین جشنواره ملّی آب و فاضلاب با رویکرد دانشگاه و صنعت» را از 7 تا 9 اردیبهشت 1395 برگزار می‌کند.
کد خبر : 74891

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب «اولین جشنواره ملّی آب و فاضلاب با رویکرد دانشگاه و صنعت» را به همراه نمایشگاه، ارائه مقالات منتخب و کارگاه‌های تخصصی در محل کنفرانس نیروگاه طرشت (برق آلستوم) در تاریخ 7 الی 9 اردیبهشت 1395 برگزار می‌کند. مهلت ارسال مقاله به این همایش تا تاریخ 15 فروردین 1395 تمدید شد.


این همایش زمینه را برای تبادل نظر سیاستگذاران، صاحبان صنایع و محققین فراهم کرده است. تبدیل ایده به طرح و طرح به پدیده، بررسی یافته و ایده‌های جدید؛ همفکری و کوشش برای ارتقای سطح آموزش، رسیدن به استانداردهای جهانی و فناوری‌های روز دنیا، ارتباط و انتقال دانش دانشجویان با افراد صنعتی کشور، آشنایی دانشگاهیان و صنعتگران با محورها و مسائل مورد نظر، تعامل بیشتر بین نیروهای متعهد، متخصص دانشگاهی و صنعتی، فراهم‌سازی بستر مناسب برای انتقال دانش و تجربیات دانشگاهیان و متولیان توسعه کشور با یکدیگر، آشنایی با آخرین دستاورهای علمی، صنعتی و جدیدترین متدهای پژوهشی انجام شده، حصول اطمینان بیشتر نسبت به توانمندی‌های دانشگاهیان، پژوهشگران و صنعتگران داخلی و فراهم کردن زمینه جذب طرح‌های پژوهشی و عملیاتی مورد نیاز شرکتهای صنعتی توسط دانشگاهیان، پژوهشگران و صنعتگران داخلی از جمله اهداف برپایی این همایش ملی محسوب می‌شوند.


تصفیه انواع فاضلاب؛ کاربرد فناوری‌های نوین در صنعت آب و فاضلاب، راهبری و نظارت بر تاسیسات تصفیه فاضلاب، بهینه‌سازی مصرف منابع و محیط زیست با رویکرد صنعت، مدیریت منابع آب، مدیریت عرضه و تقاضا در آب و فاضلاب، مدیریت بحران در مهندسی آب و فاضلاب، اقتصاد در مهندسی آب و فاضلاب، ارزیابی مشکلات فنی و اقتصادی در زمینه استفاده مجدد از پساب، ملاحظات حقوقی در مهندسی آب و فاضلاب، استقرار سیستم بهداشت،ایمنی و محیط زیست در صنعت آب و فاضلاب از جمله محورهای ارائه شده در این کنفرانس است.



علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت جشنواره به نشانی www.fwandwf.ir مراجعه یا با شماره تماس 44893144- 021 تماس بگیرند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته