دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 فروردين 1395 - 10:28
در گفت‌وگو با آنا

سیاوش بختیاری‌زاده: هوای سرد مشهد کار را برای ما سخت می‌کند/ دوست ندارم با آبروی خودم و خانواده‌ام بازی شود

سرمربی استقلال اهواز گفت: فوتبال به دلیل غیرقابل پیش‌بینی بودن به عنوان ورزش اول دنیا معرفی می‌شود و بعید نیست که استقلال اهواز هم در ادامه مسابقات نتایج خوبی را کسب کند و در لیگ بماند.
کد خبر : 74870

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، لیگ برتر فوتبال ایران که به دلیل انجام بازی‌های تیم ملی در ایام عید تعطیل شده بود، پنجشنبه هفته گذشته وارد هفته بیست وچهارم شد. در ادامه این مسابقات فردا تیم فوتبال استقلال اهواز که از نظر کارشناسان شانس زیادی برای بقا در لیگ ندارد باید در مشهد به مصاف تیم متحول شده پدیده برود.


سیاوش بختیاری‌زاده در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد بازی فردا استقلال اهواز مقابل پدیده گفت: «در چند روز اخیر تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم. روز گذشته هم در تعطیلات سیزده بدر تمرینات را تعطیل نکردیم و یک تمرین سخت و پرفشار را در ورزشگاه تختی اهواز برگزار کردیم. تیم پدیده هم بسیار خوب و باکیفیت بازی می‌کند و در نیم فصل دوم لیگ نتایج خوبی را کسب کرد. نکته مهم در بازی فردا هوای شهر مشهد است، تا آنجایی که من اطلاع دارم فردا هوای سرد و برفی در مشهد حاکم است که این مساله کار را برای ما سخت می‌کند.»


سرمربی استقلال اهواز در رابطه با نظر برخی از کارشاسان فوتبال در مورد این تیم که اعتقاد دارند استقلال اهواز یکی از تیم‌های سقوط کننده به لیگ دسته اول است افزود: «نظر کارشناسان فوتبال محترم است. من هم در چندین برنامه شاهد بودم که برخی از افراد فوتبالی معتقد بودند که استقلال اهواز یکی از تیم‌های سقوط کننده است. حتی سهراب بختیاری‌زاده هم که جز خاندان خودمان است هم در برنامه‌ای گفت که من مطمئن هستم که استقلال اهواز سقوط می کند. اما فوتبال به دلیل غیرقابل پیش بینی بودن به عنوان ورزش اول دنیا معرفی می‌شود و بعید نیست که استقلال اهواز هم در ادامه مسابقات نتایج خوبی را کسب کند و در لیگ بماند.»


وی با انتقاد از نحوه چیدمان داوران در هفته‌های پایانی مسابقات لیگ بیان کرد: «از سازمان لیگ و کمیته داوران گله دارم، چون در هفته‌های پایانی باید دقت بیشتری در انتخاب داوران برای بازی‌ها داشته باشند اما متاسفانه برای بازی فردا ما مقابل پدیده، داوری را انتخاب کردند که اولین قضاوتش را در لیگ برتر انجام می‌دهد و این مساله خیلی نگران کننده است. من دوست ندارم با آبروی خودم و خانواده‌ام بازی شود و خواهشمندم که کمیته داوران در ادامه مسابقات در انتخاب داوران دقت بیشتری کنند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته