دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 اسفند 1393 - 15:45

رقابت ۱۳ گروه از دانشجویان واحد بجنورد در ساخت پل ماکارونی

دانشجویان واحد بجنورد در سه گرایش سبک، راندمان و زیبایی پل ماکارونی با هم به رقابت پرداختند.
کد خبر : 7484

مهندس محمدرضا اختری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا اظهار کرد: در این دوره از مسابقات پل ماکارونی ۱۳ گروه از دانشجویان رشته‌های مهندسی عمران و معماری واحد بجنورد در گروه‌های ۴ نفره در سه گرایش سبک، زیبایی و راندمان با هم به رقابت پرداختند.


مدیر گروه رشته عمران خاطرنشان کرد: در گرایش سبک، تحمل وزنه ۳ کیلوگرمی در مدت زمان ۲ دقیقه و در گرایش راندمان نیز نسبت بار تحمل شده به وزن سازه مورد ارزیابی قرار گرفت که تیم آینده سازان با راندمان ۶۷/۶۸۴ به عنوان تیم بر‌تر معرفی شد.


اختری گفت: در مرحله زیبایی نیز ۳ پل طراحی شده از سوی دانشجویان مورد ارزیابی قرار گرفت که تیم دانشجویی میسینو با طراحی لوگوی دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان تیم بر‌تر شناخته شدند.


وی با توجه به برگزاری کلاس آموزشی این دوره از مسابقات افزود: قبل از برگزاری مسابقه دو کارگاه آموزشی ۲۰ ساعته برای ساخت پل و طراحی و تحلیل تشکیل شد که با استقبال خوب دانشجویان همراه بود.


مسابقه پل ماکارونی در دانشکده فنی و مهندسی برگزار و داوری آن از سوی محمدرضا اختری، فریبا توکلی و مجید وطن پرست استادان هیئت علمی گروه عمران و معماری انجام شد که بعد از ارزیابی به عمل آمده از سوی داوران به تیم‌های بر‌تر هدایایی اهدا شد.




انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته