دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

ماجرای نزاع خونین مسلحانه در مشهد

در پی وقوع نزاع مسلحانه ای که شب یازدهم فروردین در مشهد رخ داد، فردی با شلیک گلوله به کما رفت و مرد دیگری نیز با اصابت گلوله پلیس مجروح شد.
کد خبر : 74824

به گزارش گروه رسانه های دیگر خبرگزاری آنا به نقل از خراسان، این حادثه ساعت حدود 22 شب در خیابان مسلم شمالی مشهد در حالی رخ داد که چند نفر برای تسویه حساب مالی به در منزل مرد 43ساله ای رفته بودند اما ناگهان به دلیل نامعلومی نزاعی بین آن ها درگرفت و در این میان مرد 43 ساله با شلیک گلوله به شدت مجروح شد. با انتقال مصدوم به مرکز درمانی وی به حالت کما رفت و ماموران انتظامی نیز وارد ماجرا شدند . آنان در تحقیقات مقدماتی به سرنخ هایی رسیدند که نشان می داد مهاجمان از افرادی هستند که قبلا نیز در یک پرونده دیگر درگیر بوده اند. این گونه بود که با صدور دستوری از سوی قاضی احمدی نژاد (قاضی ویژه قتل عمد) کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی وارد عملیات شدند و پی گیری این پرونده در 2 شاخه عملیاتی ادامه یافت.


ماموران کلانتری که به اطلاعاتی از یکی از متهمان دست یافته بودند موفق شدند پدر وی را شناسایی کنند. این مرد 58 ساله که عنوان می کرد قصد همکاری با نیروهای انتظامی برای دستگیری فرزندش را دارد، به همراه ماموران انتظامی به راه افتاد تا پسرش را به ماموران نشان بدهد آن ها وقتی داخل یکی از خیابان های فرعی مسلم شمالی پیچیدند ناگهان آن مرد، فرد رهگذری را در تاریکی شب به ماموران نشان داد و مدعی شد که آن مرد رهگذر فرزند وی می باشد.
فرد رهگذر نیز که با دیدن این ماجرا و مشاهده خودروی پلیس شوکه شده بود در یک اقدام ناگهانی، پا به فرار گذاشت. ماموران انتظامی نیز پس از اخطارهای قانونی و رعایت قانون حمل سلاح به سوی وی شلیک کردند که گلوله ای به پای مرد رهگذر اصابت کرد و او نقش بر زمین شد. نیروهای انتظامی بلافاصله این فرد را به مرکز درمانی منتقل کردند اما بررسی ها نشان داد فرد مجروح فرزند مرد 58 ساله نیست. این گزارش حاکی است: کارآگاهان پلیس آگاهی نیز درحالی تحقیقات خود را در پرونده نزاع مسلحانه ادامه می دهند که با بهبودی نسبی مرد رهگذر، وی از بیمارستان مرخص شده است اما پزشکان مجبور شده اند پای مصدومی که با شلیک گلوله از سوی خیابان مجروح شده و در کما به سر می برد را قطع کنند.


انتهای پیام/

برچسب ها: پلیس مسلحانه مشهد
ارسال نظر
هلدینگ شایسته