دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 فروردين 1395 - 21:04

تیراندازی به مرد جوان برای وصول طلب

دو برادر که برای گرفتن طلب راهی خانه مرد جوان شده بودند، زمانی که با مقاومت او مواجه شدند دست به اسلحه شده و به پای مرد جوان شلیک کردند. مرد جوان هم اکنون در کما است و بررسی ها برای دستگیری عاملان این تیراندازی ادامه دارد.
کد خبر : 74814

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، دهم فرودین امسال، تیراندازی در خیابان مسلم شمالی به بازپرس ویژه قتل مشهد اعلام شد. به دنبال این خبر، بازپرس علی اکبر احمدی نژاد به همراه تیم بررسی صحنه جرم؛ راهی محل در خیابان مسلم شمالی شدند.


با حضور در محل آنها با بدن نیمه جان مرد جوانی مواجه شدند که از ناحیه پا با شلیک گلوله مجروح شده بود. مرد جوان بلافاصله به بیمارستان انتقال داده شد، اما شدت خونریزی مرد جوان را به کما برد. در ادامه تحقیقات مشخص شد که شب حادثه چهار مرد جوان سوار بر خودروی جیلی به سراغ مرد جوان آمده و با او درگیر شده و به پای مرد جوان با اسلحه کلاشینکف تیراندازی کرده اند.


در ادامه تحقیقات مشخص شد که عامل این حادثه به همراه برادرش و دو دوستش برای طلب پول پدرزنش راهی خانه مرد جوان شده است. بررسی ها برای دستگیری عاملان این تیراندازی به دستور بازپرس احمدی نژاد ادامه دارد.


انتهای پیام/

برچسب ها: تیراندازی طلب کما
ارسال نظر
هلدینگ شایسته