دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 فروردين 1395 - 14:58

چه قتلی‌هایی در نوروز امسال در پایتخت رخ داد؟

قتل نوعروس جوان، درگیری مرگبار در خیابان مولوی و جسدی در فرودگاه امام، سه جنایتی بود که در 13 روز آغاز سال نو به کشیک قتل پایتخت اعلام شد.
کد خبر : 74790

قتل نوعروس جوان، نخستین جنایتی بود که به کشیک قتل پایتخت در فروردین امسال گزارش شد. این حادثه جمعه گذشته رخ داد و با حضور کارآگاهان جنایی و بازپرس ویژه قتل در محل مشخص شد مرد 30 ساله‌ای که چند ماه قبل با همسرش ازدواج کرده بود، به خاطر اختلافات خانوادگی دست به جنایت زده و گلوی او را بریده بود. متهم در صحنه جنایت بازداشت شد و جسد برای بررسی علت تامه مرگ به پزشکی قانونی انتقال داده شد.


جنایت بر سر اختلاف قدیمی


اما دومین حادثه ای که اکیپی بررسی صحنه جرم را راهی محل کرد، مربوط می شود به درگیری در خیابان مولوی. در این جنایت پسر 30 ساله قربانی اختلاف قدیمی با دوستش شد. در تحقیقات صورت‌گرفته مشخص شد پسر 30 ساله به همراه برادرو دوستش قصد رفتن به شمال کشور را داشتندر، قاتل که از دوستان قدیمی مقتول بوده، راهش را سد می‌کند و با ضربات چاقو در خیابان مولوی پسر 30 ساله را از پا درمی آورد. عامل این جنایت از محل متواری شد و بررسی‌ها برای دستگیری او ادامه دارد.


جسدی در فرودگاه


حادثه دیگری که در پایتخت رخ داد، مربوط می شود به 10 فروردین امسال. پلیس فرودگاه امام خمینی(ره) در تماس با بازپرس از کشف جسد پیچ شده‌ای در حاشیه فضای فرودگاه خبر داد. پزشک جنایی با معاینه جسد زمان مرگ را یک هفته تا 10 روز قبل و علت مرگ را خفگی اعلام کرد. تحقیقات برای شناسایی هویت مقتول آغاز شده است.


انتهای پیام/

برچسب ها: پایتخت قتل
ارسال نظر
هلدینگ شایسته