دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 فروردين 1395 - 13:08

استقرار ۶۰۰ آتش‌نشان در ۲۵۰ نقطه تهران

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران درباره تمهیدان این سازمان برای روز طبیعت گفت: ۶۰۰ نفر از آتش‌نشانان در ۲۵۰ نقطه مشخص شده حضور دارند تا در هنگام حوادث بتوانند به موقع امداد‌رسانی کنند.
کد خبر : 74699

سید جلال ملکی در گفت و گو با خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، درباره آماده‌باش نیروهای آتش‌نشانی در روز ۱۳ فروردین (روز طبیعت) گفتت: با توجه به حضور شهروندان در طبیعت، ۱۲۱ ایستگاه آتش‌نشانی در آماده‌باش کامل است.


وی افزود: آتش نشانان در ۲۵۰ نقطه شهر تهران از جمله بوستان‌ها و حریم‌ها مستقر شده‌اند و ۲۵۰ دستگاه خودرو و موتور سیکلت آتش‌نشانی نیز در محل‌های مشخص شده مستقر شده‌اند.


سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران افزود: شهروندان در صورت بروز حادثه خونسردی خود را حفظ کنند و مراتب را به سامانه ۱۲۵ و یا اکیپ‌های آتش‌نشانی مستقر شده اعلام کنند.


ملکی تاکید کرد: شهروندان برای حضور در طبیعت، بوستان‌ها و جنگل‌های مشخص شده را انتخاب کنند و از حضور در زمین‌های زراعی و کشت‌زارها بپرهیزند. همچنین مراقب سالمندان و کودکان باشند تا به محل‌های خطرناک نظیر پرتگاه ها نزدیک نشوند تا خدایی نکرده برای آنها اتفاق تلخ و ناگواری رخ ندهد.


وی تاکید کرد: متأسفانه در این روز شاهد عدم رعایت نکات راهنمایی و رانندگی هستیم و خودروها در چند لایه پارک می‌شوند که این اقدام موجب کند شدن خدمات‌رسانی در هنگام حادثه است لذا تقاضا می‌شود خودروها به صورت منظم پارک شوند.


انتهای پیام/

برچسب ها: آتش نشانی هشدار
ارسال نظر
هلدینگ شایسته