دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 فروردين 1395 - 17:05

بی‌احتیاطی مرگ سرنشین 5 ساله پراید را رقم زد

سرنشین پنج ساله یک دستگاه سواری پراید که به دلیل بی‌احتیاطی سر وی با کامیون پارک شده در خیابان‌های سطح شهر اصفهان برخورد کرده بود در دم جان باخت.
کد خبر : 74658

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، روز گذشته حادثه دلخراشی در یکی از خیابان‌های سطح شهر اصفهان رخ داد که مرگ کودکی را رقم زد. در این حادثه کودک پنج ساله‌ای که سرنشین عقب یک دستگاه خودروی سواری پراید بود به علت عدم توجه به اطراف و بیرون بودن سر از پنجره با کامیونت خاور پارک شده در خیابان برخورد می‌کند که متاسفانه منجر به مرگ این کودک می‌شود.


سرهنگ غلامرضا شهریاری رئیس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان در این باره گفت: مقصر این حادثه را 50 درصد کامیونت به علت سد معبر و نقض ماده 206 آیین نامه راهنمایی و رانندگی و 50 درصد هم سواری پراید به علت عدم توجه به اطراف و نقض ماده 180 عنوان کرد.


سرهنگ شهریاری با بیان اینکه ایجاد مانع و هر عاملی که به هر نحوی باعث سد راه و ایجاد خطر و انحراف وسایل نقلیه از مسیر حرکت شود ممنوع است، اظهار کرد: به رانندگان توصیه می کنیم باداشتن توجه کامل به جلو به هنگام رانندگی از وقوع این گونه حوادث جلوگیری کننند و همچنین بیشتر مراقب فرزندانشان باشند و اجازه ندهند سرشان را از پنجره بیرون بیاورند.


انتهای پیام/

برچسب ها: تصادف مرگ
ارسال نظر
هلدینگ شایسته