دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 فروردين 1395 - 12:09

خبرگزاری آلمان: عمان میزبان نبرد تیم‌های ایرانی و عربستانی می‌شود

خبرگزاری آلمان ادعا کرد که فدراسیون ایران نامه‌ای را به فدراسیون عمان ارسال کرده و رسما خواستار میزبانی بازی‌های نمایندگانش برابر عربستانی‌ها شده است که با موافقت عمانی‌ها نیز همراه بوده است.
کد خبر : 74598

به گزارش گروه ورزشی آنا، پس از آنکه رای نهایی AFC درباره اختلافات فوتبالی ایران و عربستان در نهایت به کشور ثالث ختم شد حال انتخاب کشور بی طرف به مسئله بزرگی مبدل شده است.


در حالیکه فدراسیون ایران، لبنان را به عنوان میزبان بازی های نمایندگان خود با عربستانی ها به AFC پیشنهاد داده بود، AFC زیر بار این انتخاب نمی‌رود. سعودی‌ها از چند روز قبل با جوسازی های مختلف سعی بر آن داشتند که عمان را به عنوان گزینه پیشنهادی ایران نشان دهند.


عربستان سعودی بنا بر دلایل سیاسی چند وقتی است که برای شهروندان خود ویزای لبنان را صادر نمی کنند و به آنها اجازه رفتن به این کشور را نمی‌دهد.


امروز خبرگزاری آلمان (DPA) به نقل از منابع نزدیک به فدراسیون عمان ادعا کرد فدراسیون عمان نامه ای را از فدراسیون ایران برای میزبانی بازی نمایندگانش با عربستانی‌ها در لیگ قهرمانان آسیا دریافت کرده است.


این منبع افزود: فدراسیون عمان این نامه ایرانی‌ها را بررسی و موافقت خود را رسما به فدراسیون ایران ابلاغ کرده است. در صورتی که AFC با این پشنهاد موافقت کند دو ورزشگاه را که شامل استانداردهای کنفدراسیون فوتبال آسیاست، به عنوان میزبان این بازی مشخص خواهد شد. فدراسیون عمان دو ورزشگاه سلطان قابوس و السیب را برای این بازی‌ها تدارک خواهد دید. ظرفیت این دو ورزشگاه به ترتیب 35 هزار و 17 هزار نفر است.


امروز آخرین فرصت فدراسیون کشورمان است تا پیشنهاد رسمی خود را به AFC برای میزبانی بازی‌ها ارائه دهد.



انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب