دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 فروردين 1395 - 17:30

وزیر ورزش و جوانان: موفقیت ورزشکاران باعث و ثبت نام ایران در تاریخ ورزش جهان می شود

وزیر ورزش و جوانان گفت: نتیجه و به بار نشستن تلاش ورزشکاران نشاط اجتماعی را موجب می شود و برای خود ورزشکار موفقیت بزرگی محسوب می شود و باعث خواهد شد نام ورزشکار و ایران اسلامی در تاریخ ورزش جهان ثبت شود.
کد خبر : 74553

به گزارش گروه ورزشی آنا،محمود گودرزی در جمع اعضای تیم ملی وزنه برداری ضمن خدا قوت و آرزوی سالی پربار و معنوی همراه با موفقیت برای وزنه برداران گفت: امیدوارم نتیجه این زحمات و عرق ریختن های خود را بگیرید.


وی با بیان این مطلب که در دانشگاه چند واحد وزنه برداری را گذرانده ام افزود: زمانی که تنها 5 دقیقه وزنه می زدیم چنان ضعفی به ما غالب می شد که تحملش بسیار مشکل بود، بنابراین وضعیت شما را کاملا درک می کنم و می دانم چه کار سختی انجام می دهید.


وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: امیدوارم در مسیری که هدف گذاری و تلاش می کنید موفق باشید و در این مسیر توکلتان به خدا باشد.


وی با بیان این مطلب که حاشیه برای ورزشکار سم است تاکید کرد: پرداختن به حاشیه و درگیر شدن با آن به همه آسیب می رساند ولی این خود ورزشکار است که بیشترین آسیب را می بیند.


گودرزی ادامه داد: باید روی هدف و برنامه ریزی که کردید کاملا تمرکز کنید و در این راه از تجربه های پیشکسوتان و بزرگترها درس بگیرید.


وی با بیان این مطلب که کشور محدودیت های مالی دارد گفت: تلاش ما این است که با وجود این محدودیت ها شرایط مطلوبی برای ملی پوشان مهیا کنیم.


وزیر ورزش و جوانان گفت: نتیجه و به بار نشستن تلاش شما دو ویژگی و خاصیت مهم دارد، اول این که نشاط اجتماعی را موجب می شود و باعث شاد شدن مردم و رفع غم و نگرانی خواهد شد و دوم برای خود شما موفقیت بزرگی محسوب می شود و باعث خواهد شد نام شما و ایران اسلامی در تاریخ ورزش جهان ثبت شود.


گودرزی در پایان با آرزوی سلامتی و موفقیت برای ورزنه برداران کشورمان از خانواده های ورزشکاران که دوری آن ها را در این ایام تحمل می کنند تشکر کرد.


در پایان سجاد انوشیروانی، سرپرست مربیان تیم ملی وزنه برداری به نمایندگی از وزنه برداران از توجه دکتر گودرزی به این رشته ورزشی تشکر کرد و گفت امیدوارم این بازدیدها در آستانه مسابقات المپیک بیشتر شود. این بازدیدها باعث دلگرمی و افزایش روحیه ورزشکاران و مسئولان خواهد شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته