دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 فروردين 1395 - 16:56

سجادی: از رشته‌هایی که در مسابقات کسب سهمیه شرکت می‌کنند، حمایت می‌کنیم

نصراله سجادی معاون وزیر ورزش و جوانان با حضور در دریاچه آزادی از اردوهای قایقرانی بازدید کرد.
کد خبر : 74552

به گزارش گروه ورزشی آنا، معاون وزیر ورزش به اتفاق احمد گواری مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون های وزارت ورزش و غلامرضا امینی رئیس و وحید مرادی دبیرکل فدراسیون قایقرانی از اردوهای قایقرانان حاضر در دریاچه آزادی بازدید کردند. نصراله سجادی ابتدا از اردوی تیم ملی اسلالوم که با حضور 3 ورزشکار خود را برای حضور در مسابقات انتخابی المپیک آماده می کند بازدید کرد.
معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان سپس با حضور در پیست 1000 متر دریاچه آزادی از تمرینات تیم ملی کایاک و کانو بانوان و آقایان در بخش بزرگسالان و جوانان و روئینگ بانوان جوانان و تیم بازیهای ساحلی روئینگ بانوان دیدن کرد.
سجادی همچنین با قایقرانان تیم ملی پاراکانو که خود را برای حضور در مسابقات کسب سهمیه پارالمپیک آماده می کنند دیدار و با ایشان گفتگو کرد.
معاون وزیر ورزش ضمن گفت و گو با رئیس و دبیرکل فدراسیون قایقرانی و دریافت گزارش اردوهای پرتعداد قایقرانان، از محل خوابگاه فدراسیون که قرار است به زودی در 2 طبقه احداث شود بازدید کرد.
نصراله سجادی در پایان بازدید خود از اردوهای قایقرانی ضمن تبریک سال نو و آرزوی موفقیت برای جامعه ورزش در سال 95 گفت: امروز با حضور در دریاچه آزادی از تمرینات تیم های ملی اسلالوم، آبهای آرام بزرگسالان، جوانان و نوجوانان و تیم پاراکانو بازدید کردیم که 112 ورزشکار زن و مرد اردوهای خود را از 6 فروردین ماه آغاز کردند.
وی ادامه داد: امیدوارم قایقرانان در مسابقات کسب سهمیه المپیک اسلالوم، پاراکانو و روئینگ و همچنین مسابقات کاپ آسیا و جهانی موفق عمل کنند.
سجادی تصریح کرد: از تمام رشته ها و نفراتی که در مسابقات کسب سهمیه و نهایتا المپیک و پارالمپیک شرکت می کنند حمایت و پشتیبانی می‌کنیم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته