دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 اسفند 1393 - 14:23

اطلاعیه شماره 8 ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر

ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر با صدور اطلاعیه‌ای از هموطنان خواست در صورت تمایل به استفاده از خانه مسافر برای اقامت در سفر، از خانه مسافرهایی که مجوز سازمان میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری را دارند استفاده کنند.
کد خبر : 7453

به گزارش گروه فرهنگی آنا و به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بر اساس این اطلاعیه ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر از هموطنان تقاضا دارد با توجه به ساماندهی خانه مسافرها در سطح کشور، صرفاً خانه‌هایی را مورد استفاده قرار دهند که از ادارات کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان‌ها مجوز فعالیت داشته و تابلوی متحدالشکلشان بر سردر منازل قرار داشته باشد.


مسافران و گردشگران می‌توانند قبل از سفر خود با مراجعه به سامانه اینترنتی https://khaneh-mosafer.ir نسبت به انتخاب واحد مورد نظر اقدام کنند و هماهنگی لازم را برای رزرو به‌عمل آورند.


همچنین هموطنان عزیز می‌توانند با مراجعه حضوری به کیوسک‌های مجاز که در ورودی شهرها قرار دارند و دارای آرم «خانه مسافر»، تابلوی استاندارد و عوامل اجرایی با لباس های متحدالشکل هستند، نسبت به تهیه واحد اقامتی مورد نظر برای سکونت اقدام کنند.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته