دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 فروردين 1395 - 15:34

رئیس جمهوری به اتریش سفر می کند

رئیس جمهور به دعوت رسمی رئیس جمهوری اتریش، در صدر یک هیئت عالی رتبه سیاسی و اقتصادی، روز چهارشنبه یازدهم فروردین ماه به وین پایتخت اتریش سفر می‌کند.
کد خبر : 74470

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، پرویز اسماعیلی معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهوری با اعلام این خبر، گفت: در جریان این دیدار که پاسخی به سفر رسمی شهریور ماه «هاینس فیشر» رئیس جمهوری اتریش به تهران است، سند نقشه راه همکاری‌های اقتصادی ایران و اتریش نهایی می‌شود.


پرویز اسماعیلی افزود: دیدار و گفت‌وگو با رئیس جمهوری و صدر اعظم اتریش، و شرکت در همایش اقتصادی که در آن روسای جمهوری و فعالان اقتصادی و نمایندگان بخش‌های خصوصی دو کشور نیز حضور خواهند داشت، از جمله برنامه فشرده کاری دکتر روحانی در سفر به وین است.


معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهوری ادامه داد: چندین سند، از جمله سند نقشه راه همکاری‌های اقتصادی و نیز یادداشت‌های تفاهم همکاری در حوزه‌های مختلف در حضور روسای جمهوری ایران و اتریش، میان مقام‌های دو کشور امضا می‌شود.


اسماعیلی اظهار کرد: رئیس جمهوری را در این سفر دو روزه که از یازدهم فروردین ماه آغاز می‌شود، شماری از وزرا و اعضای هیئت دولت همراهی می‌کنند.


وی افزود: همچنین هیئتی از کار آفرینان و فعالان بخش خصوصی و عمومی کشورمان همزمان در اتریش حضور یافته و با شرکای اتریشی و اروپایی خود برای توسعه همکاری‌ها رایزنی و اسنادی را نیز امضا می‌کنند.


رئیس جمهوری پنج شنبه دوازدهم فروردین ماه به کشور باز خواهد گشت.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته