مدیر عامل شرکت پست: برای تکمیل خدمات ۱۹۳، با اصناف درحال مذاکرهایم
به گزارش گروه اقتصادی آنا به نقل از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، مدیر عامل شرکت پست گفت: با استفاده از ۱۹۳، خدمات ویژه شهروندی از هر جای کشور چه با تلفن ثابت و چه با تلفن همراه انجام می شود که از جمله آنها خدمات پستی، خدمات پیکی، تامین بلیط اتوبوس و هواپیما، تامین غذای گرم و ... انجام می شود که این خدمات به تدریج در حال گسترش است.
وی با بیان اینکه ابتدا این طرح در سه استان آغاز به کار کرد، افزود: به حمد ا.. این طرح در همه استان ها ارائه خدمت خواهد کرد.
مهری ادامه داد: به منظور گسترش خدمات ۱۹۳، با صنف پخش کتاب، تعمیرکارهای لوازم برقی و الکترونیکی و... در حال مذاکره هستیم و انشاء ا.. در سال ۹۵ این خدمات افزایش می یابد.
وی اظهارکرد: درسال۹۴ ، نه سرویس توسط شرکت پست ارائه شد که از جمله آنها سرویس پست پخش، سامانه خرید و فروش اینترنتی من و پست، سرویس خدمات ویژه شهروندی(خوش)، تمبر فاخر طلاو نقره، تجارت الکترونیک بین المللی (بدون مرز) یاتا، پست مستقیم الکترونیکی (EDM)، پست ترکیبی، سرویس پست رسانه و سرویس پست لجستیک است.
وی در پاسخ به سوالی درباره وضعیت پست لجستیک در استان ها گفت: این سرویس نیازمند زیرساخت های بیشتر همچون انبار، نرم افزار هوشمند، زیرساختهای حمل و نقلی، بالابر و... است که به تدریج در حال فراهم کردن این امکانات در استان ها و شهرستان ها هستیم.
حسین مهری صندوقهای هوشمند پستی را چند منظوره عنوان کرد و گفت: این صندوق ها به گونه ای طرحی شده است که در زمانی که مرسوله در داخل آن انداخته می شود و همچنین در موقع تخلیه به صورت هوشمند اطلاع رسانی می شود.
وی ادامه داد: همچنین با نصب صندوق پستی هوشمند معابر (Cashless) همه امورات مالی و بانکی به جز گرفتن پول نقد از طریق آن انجام می شود.
مدیرعامل شرکت پست گفت: به دنبال آن هستیم که تمبرهای دو بعدی و الکترونیکی را از طریق کشلس چاپ و در اختیار مشتریان قرار دهیم.
وی با بیان اینکه تا پایان سال ۹۴ حدود ۵۰ صندوق هوشمند درخیابانها، نصب شده است، افزود: برای توسعه این صندوقها نیازمند مشارکت بخش خصوصی هستیم و برای سال آینده پیش بینی می شود این صندوق ها را توسعه دهیم.
مهری به توسعه پست مالی با پست بانک و توافق با یکی از بیمه ها اشاره کرد و گفت: با توجه به اجرایی شدن برجام و باز شدن سوئیفت، امیدواریم در کسب و کار و تجارت الکترونیک رونق داشته باشیم.
وی در پاسخ به سوالی در خصوص چگونگی اطلاع رسانی این سرویسها به مردم گفت: نیازمند اطلاع رسانی قوی تر و تغییر شیوه های اطلاع رسانی هستیم.
مهری به موضوع امانات پستی اشاره کرد و افزود: جهت گیری های پست مالی دنیا به سمت کالا و خدمات است و پست نامه ها در حال کاهش هستند.
مهری با بیان اینکه اصلاح رویه ها، تقویت زیرساخت و اصلاح قیمتها در دستورکار قراردارد افزود: ماه بهمن ۳۲% رشد ترافیک امانات پستی داشته ایم که در نوع خود بی سابقه بوده است.
انتهای پیام/
- ساک دستی
- ثبت شرکت
- بهترین جراح بینی ترمیمی در تهران
- پالت پلاستیکی
- خرید ادویه
- خرید فالوور واقعی
- فونیکس
- خشکشویی آنلاین اکتیو کلینرز
- آهنگ جدید
- سفارش چاپ پرچم
- تلفن ابری
- صرافی نوبیتکس
- صرافی توبیت
- ال بانک
- انبار هوشمند فلزات گرانبها
- اهنگ جدید
- خرید قهوه
- اخبار بورس
- چک لیست لوازم اسکی
- وکیل
- رزرو بلیط هواپیما
- خرید هاست