دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 فروردين 1395 - 18:24

پیام تبریک کفاشیان به سیدجلال حسینی پس از ۱۰۰ بازی ملی

رئیس فدراسیون فوتبال در پیامی به سیدجلال حسینی بخاطر تلاش های بی دریغ در عرصه فوتبال ایران و صدمین بازی ملی اش، تبریک گفت.
کد خبر : 74286

به گزارش گروه ورزشی آنا،علی کفاشیان با ارسال پیامی به سید جلال حسینی به خاطر تلاش‌های بی ثمرش در عرصه فوتبال و 100 بازی ملی تبریک گفت.


متن پیام رئیس فدراسیون فوتبال به شرح زیر است:


فوتبال جادوی قرن حاضر است و شور و اشتیاق به آن حد و مرز نمی شناسد و مردم ایران که دل به زیباییهای فوتبال بسته اند حالا دیگر شور و شعف کشف سهراب، رستم و سیاوش را در ساق های خستگی ناپذیر قهرمانان خود و در چمن سبز فوتبال می جویند.


جناب آقای سید جلال حسینی در طلیعه سی و پنجمین بهار زندگیتان و در دیدار برابر تیم ملی فوتبال هندوستان در یکصدمین مسابقه ملی خود به میدان رفته اید که بزرگان فوتبال ایران با تلاش، همت و کوشش توانسته اند به این قله از افتخار در فوتبال کشور دست یابند. زمان در گذر است و از زمستان 1385 و در نخستین حضورتان در تیم ملی ایران برابر مکزیک تا بهار 1395 در دیدار برابر هند، مردم این مرز و بوم بارها و بارها با حضور شما در میادین فوتبال خاطراتی خوش را در ذهنشان مرور کرده اند.


ورود شما را به جرگه " صدتایی های فوتبال ایران" که در سایه جدیت و تلاش طی سالیان متمادی کسب شده است را به جنابعالی تبریک عرض کرده و امید است در سایه الطاف حضرت احدیت همواره سربلند، پیروز و شادکام باشید.


همچنین فدراسیون فوتبال با ارسال پیامی، درگذشت یوهان کرایف را به فدراسیون فوتبال هلند، جامعه ورزشی جهان و خانواده وی تسلیت گفت.


در متن پیام فدراسیون فوتبال آمده است: تاسف و اندوه فراوان خود را بخاطر درگذشت بازیکن افسانه ای فوتبال –یوهان کرایف اعلام میداریم. همگی ما استعداد او به عنوان یک بازیگر را که سه بار موفق به دریافت عنوان بهترین بازیکن سال فیفا شد و همچنین کمکش که باعث پیشرفت فوتبال در سطح جهان است را به یاد داریم.


در ادامه پیام تسلیت فدراسیون فوتبال آمده است: انتخاب آقای کرایف به عنوان بازیکن اروپایی قرن توسط فدراسیون بین المللی آمار و ارقام و در اختیار گرفتن رده دوم نظر سنجی بهترین بازیکن قرن بعد از پله، توانایی ها و شخصیت بارز او را در زمین به نمایش می گذاشت. به شما و جامعه فوتبال هلند این واقعه تاسف برانگیز را تسلیت می گویم. بدون شک کلمات در زمان سوگواری آرامش بخش نیستند و تحمل این شرایط ناراحت کننده برای خانواد وی بسیار سخت است.بدینوسیله همدردی خود را با خانواده مرحوم کرایف اعلام می کنیم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته