دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 فروردين 1395 - 16:26

توزیع کارت‌های با ۵۰۰۰تومان اعتبار در طرح مهمان طهران

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران در دیدارهای نوروزی با حضور در تعدادی از ایستگاه‌های مترو از تلاش کارکنان شرکت بهره برداری مترو در خدمت رسانی به مسافران در ایام نوروز قدردانی کرد.
کد خبر : 74281

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا،محسن نایبی در روزهای اول تا پنجم عید نوروز با حضور در تعدادی از ایستگاه‌های مترو و همچنین پایانه های گلشهر و صادقیه از نزدیک بر وضعیت خدمات رسانی شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه نظارت و از تلاش کارکنان این شرکت در ایام نوروز تقدیر و تشکر کرد .


وی در ادامه این بازدید های نوروزی از خط انتقال برق مترو از نیروگاه شهید محمد منتظر قائم تا پست بنیادرنگ هم دیدن کرد.


مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران به ستاد گردشگری شهرداری تهران هم رفت و گفت: شرکت بهره‌برداری متروی تهران با پخش تیزرهای تبلیغاتی طرح "مهمان طهران" در تمام ایستگاه ها و هزار و 400 تلویزیون داخل مترو در بحث تبلیغات و خدمات دهی این طرح مشارکت دارد.


نایبی با بیان اینکه وظیفه تمام ارگان های شهرداری است تا در معرفی جاذبه های گردشگری تهران تلاش کنند اظهار داشت: در ایستگاه های مترو فضایی برای معرفی جاذبه های گردشگری تهران و ارائه این بسته های فرهنگی تدارک دیده‌ایم .


مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران به توزیع بسته های فرهنگی در راستای طرح مهمان طهران اشاره کرد گفت: در این بسته ها، تهران کارت‌هایی با 5000 تومان اعتبار وجود دارد که قابل استفاده در مترو تهران است.



انتهای پیام/

برچسب ها: مترو نوروز
ارسال نظر
هلدینگ شایسته