دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 فروردين 1395 - 18:52
مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه و جام ملت‌های 2019 امارات

پیروزی پر گل ژاپن و استرالیا / چین به صعود امیدوارتر شد

کره جنوبی با شکست لبنان رکورد پیروزی های متوالی اش در مقدماتی جام جهانی 2018 را تداوم بخشید.
کد خبر : 74104

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، در ادامه دیدارهای مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه و جام ملت‌های 2019 امارات چند دیدار برگزار شد که در مهم ترین بازی ها ژاپن و استرالیا مقابل حریفان خود جشنواره گل به راه انداختند.


تیم ملی استرالیا در خانه میزبان تاجیکستان بود که در این مسابقه به برتری پرگل 7 بر صفر دست یافت. کانگوروها نیمه نخست را 2 بر صفر به پایان بردند و در نیمه دوم 5 گل دیگر وارد دروازه تاجیکستان کردند. استرالیا با این پیروزی صدرنشین گروه B باقی ماند و پیروزی 8 بر صفر اردن برابر بنگلادش باعث تغییر صدرنشین این گروه نشد.


تیم ملی ژاپن در ورزشگاه سایتاما موفق شد میهمانش افغانستان را با نتیجه یک‌طرفه 5 بر صفر مغلوب کند. در این بازی شینجی اوکازاکی (43)، هیروشی کیوتاکه (58)، محمد شریف (بازیکن حریف - 63)، مایا یوشیدا (74) و مو کانازاکی (78) برای ژاپن موفق به گلزنی شدند.


تیم تحت‌هدایت وحید هلیل‌هودزیچ با این برد 19 امتیازی شد و جایگاهش در صدر گروه E را تحکیم بخشید. افغانستان نیز با همان شش امتیاز قبلی در رده چهارم جدول باقی ماند.


تیم ملی کره جنوبی در گروه G مسابقات به مصاف لبنان رفت و با یک گل میهمان خود را شکست داد. کره جنوبی با برتری در این دیدار خانگی 21امتیازی شد و با 11 امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم جدول گروه G مسابقات فوتبال انتخابی جام جهانی و جام ملت‌های آسیا جایگاه را در صدر جدول این گروه استحکام بخشید.


قرار بود در دیگر بازی این گروه، تیم‌های کویت و لائوس به دیدار هم بروند که این بازی به تعویق افتاد.


چین نیز با 4 گل بر مالدیو غلبه کرد تا با امتیاز برابر با هنک کنگ و به لطف تفاضل گل بهتر در رده دوم C قرار بگیرد. هنک کنگی ها برای صعود به دور بعدی رقابت ها باید قطر را امشب در خاکش شکست دهند.


در گروه F نیز ویتنام با نتیجه پرگل 4 بر یک از سد چین تایپه گذشت تا به صعود به دوربعدی رقابت ها امیدوار شود.



انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب