دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 فروردين 1395 - 14:11

اطلاعیه شماره ٩ ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر/ حداکثر مجازات برای تخلف و گرانفروشی

اطلاعیه شماره ٩ ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر ویژه نوروز ٩٥ با محوریت اعمال حداکثر مجازات برای تخلف و گرانفروشی خدمات سفر و گردشگری صادر شد.
کد خبر : 73996

به گزارش گروه فرهنگی آنا، ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر با صدور اطلاعیه ای در راستای سیاست‌های متخذه توسط این ستاد در امر تثبیت قیمت بسته‌های سفر و برنامه‌های فروش تور و نیز رعایت نرخ تأسیسات اقامتی در ایام نوروز ٩٥،موکداً به اطلاع می‌رساند با هرگونه تخلف احتمالی و گران‌فروشی خدمات در واحدهای مرتبط با صنعت گردشگری مطابق با حداکثر مجازات‌های پیش‌بینی‌شده در آیین‌نامه‌ مربوطه رفتار خواهد شد.


بدیهی است با عنایت به حساسیت مقطع زمانی نوروز و ضرورت کنترل تناسب منطقی عرضه و تقاضا مسئولیت اصلی پیگیری و نظارت بر اجرای این اطلاعیه به عهده مدیران کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان‌ها به عنوان دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر خواهد بود.


انتظار می‌رود با همکاری، مشارکت و نظارت دقیق کلیه دستگاه‌های عضو ستادهای اجرایی استان‌ها، تلاش ارزشمند و بی‌وقفه مسئولان ذی‌ربط در تأمین و حفظ حقوق مسافرین و هموطنان عزیز، موجبات کسب نتایج و دستاوردهای مقبول در اجرای برنامه‌های نوروزی را فراهم سازد.


سامانه جامع اطلاعات گردشگری و پاسخگویی به شکایات 09629


سامانه اطلاع رسانی پیامکی جاذبه های گردشگری 7070


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته