دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
عضو هیات مدیره انجمن قطعه‌سازان:

صنایع دیگر بیش از خودروسازان برای ارتقای کیفی محصولات تلاش می‌کنند

عضو هیات مدیره انجمن قطعه‌سازان با اشاره به اینکه هیچ خودروساز و قطعه‌سازی امسال موفق به دریافت گواهینامه رعایت حقوق مصرف‌کننده نشد، گفت: این به معنای آن نیست که کیفت خودروهای داخلی کاهش یافته بلکه باقی صنایع بیش از خودرو سازان در امر ارتقا کیفیت کالاهایشان تلاش می‌‌کنند.
کد خبر : 7398

محمدرضا نجفی‌منش در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اقتصادی خبرگزاری آنا با بیان اینکه خودروسازان و قطعه‌سازان داخلی به صورت مداوم در حال ارتقای کیفی محصولات خود هستند، افزود: در حال حاضر مسابقه‌ای به راه افتاده که بر اساس آن همه صاحبان صنایع برای بالابردن رضایت مشتریانشان خود کیفیت محصولاتشان را افزایش می‌دهند که در این میان صنعت خودروسازی کشور نیز در همین مسیر قدم بر می‌دارد.


وی با بیان اینکه دائما کیفیت خودروهای داخلی از سوی سازمان استاندارد پایش می‌شود، اظهار کرد: کیفیت خودروهای ایرانی بر اساس نمراتی که سازمان استاندارد به آنها بابت کیفیتشان می‌دهد، بین 650 تا 800 است.


وی ادامه داد: البته بالاترین نمره‌ای که برای کیفیت خودرو تاکنون در جهان داده شده‌ عدد850 است.


عضو هیات مدیره انجمن قطعه‌سازان با تاکید بر اینکه صنعت خودروسازی کشور راه پیشرفت خود را در میان تنگناهای داخلی و تحریم‌های خارجی باز کرده است، تاکید کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌ صورت گرفته امسال میزان تولید یک میلیونی خودرو محقق می‌شود که این امر نشان می‌دهد صنعت خودروسازی کشور در فکر ارتقای کمی و کیفی محصولات خود است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته