دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 فروردين 1395 - 10:39
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران در گفت‌وگو با آنا خبر داد

گازگرفتگی خانواده 3 نفره را به کام مرگ کشاند

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران از نشت گاز در یک واحد 50 متری مسکونی در منطقه نیاوران خبر داد و گفت: بر اثر این حادثه سه عضو خانواده جان خود را از دست دادند.
کد خبر : 73958

جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا از وقوع گازگرفتگی شب گذشته خبر داد و افزود: در ساعت 20:28 حادثه‌ گازگرفتگی در میدان نیاوران کوچه جبلی به سازمان آتش‌نشانی گزارش داده شد که بلافاصله ماموران ایستگاه 106 به محل حادثه اعزام شدند. پس از حضور ماموران مشخص شد که در یک ساختمان سه طبقه مسکونی (در هر طبقه یک واحد 50 متری) در طبقه سوم گازگرفتگی رخ داده بود.


وی یادآور شد: با توجه به قفل بودن درهای ساختمان و نبود سایر ساکنان در واحدها، ماموران آتش نشانی از پنجره طبقه سوم واحد ساختمان شده و با وضعیت بی‌حال یک خانواده سه نفره روبه‌رو شدند به طوری که یک زن 35 و مرد 40 ساله و یک پسر بچه 12 ساله در کف اتاق بی‌رمق و بی‌حال افتاده بودند که با حضور عوامل اورژانس مشخص شد که هر سه نفر فوت کرده‌اند.


سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران گفت: با حضور کارشناسان آتش‌نشانی بررسی‌های لازم انجام و مشخص شد که نقص در سیستم موتورخانه کوچک در طبقه منفی باعث تولید گاز مونوکسیدکربن و علت فوت این خانواده سه نفره بوده است. این عملیات در ساعت 21:43 به اتمام رسید.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته