دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 فروردين 1395 - 01:08

دو سرنشین پژو 206 در آتش سوختند

رئیس پلیس راه استان سمنان گفت: دو سرنشین پژو 206 در آتش سوزی ناشی از واژگونی خودرو در محور دامغان به کیاسر، در آتش سوختند.
کد خبر : 73942

به گزارش گروه رسانه های دیگر خبرگزاری آنا، سرهنگ حسن خسروجردی به ایرنا گفت: این سانحه ساعت 15 و 40 دقیقه روز دوشنبه دوم فروردین 95 در کیلومتر 53 دامغان - کیاسر در استان سمنان رخ داد.
وی ادامه داد: در این سانحه خودروی پژو 206 که دو سرنشین داشت بر اثر واژگونی از جاده خارج و دچار آتش سوزی شد و دو سرنشین خودرو در آتش سوختند.
وی با بیان اینکه به علت شدت سوختگی، دو سرنشین این خودرو هنوز شناسایی نشده اند، گفت: مراحل شناسایی سرنشینان همچنان ادامه دارد.
خسروجردی تصریح کرد: علت واژگونی خودروی پژو 206 ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه ناشی از خستگی و خواب آلودگی بوده است.
وی با اشاره به بارندگی های پراکنده در شهرها و جاده ها و به ویژه محور اصلی تهران - مشهد در استان سمنان به رانندگان توصیه کرد: برای به دور ماندن از هر گونه حادثه در جاده های لغزنده وهوای بارانی، رانندگان برای داشتن سفری ایمن، سرعت مطمئنه را رعایت و به ویژه از سبقت غیرمجاز خودداری کنند.
وی خاطرنشان کرد: در روز سوم فروردین در محورهای استان سمنان یک فقره سانحه فوتی با دو کشته و پنج فقره سانحه جرحی با 9 مجروح رخ داده است.
رئیس پلیس راه استان سمنان افزود: رعایت سرعت مطمئنه به ویژه در شرایط لغزنده جاده ها، بستن کمربند ایمنی سرنشینان، توجه به توصیه های پلیس راه و راهور، داشتن استراحت در رانندگی های طولانی مدت مهم ترین توصیه های پلیس به شهروندان برای داشتن سفر نوروزی ایمن و سلامت است.
بیشتر نقاط استان سمنان در حال حاضر بارانی است که باعث لغزندگی جاده های شده است.
سالانه بیست میلیون مسافر و گردشگر به استان سمنان سفر می کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته