دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 اسفند 1393 - 09:56

ایسکو:‌ فرصت جبران داریم/ نیوکمپ را فتح می‌کنیم

هافبک تیم رئال ماردید اسپانیا تاکید کرد تیمش همچنان مدعی اول قهرمانی در لالیگا خواهد بود.
کد خبر : 7370

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، رئال مادرید شب گذشته در دیداری حساس بازی را به اتلتیک بیلبائو واگذار کرد تا بارسلونا در صورت پیروزی در بازی امروز مقابل رایووایکانو بتواند بر صدر جدول تکیه زند.


ایسکو هافبک رئال که از نتیجه به دست آمده بسیار ناراحت است، گفت:‌بازی بسیار سختی داشتیم و در نهایت نتوانستیم آنطور که می‌خواهیم نتیجه را به سود خود رقم زنیم.


وی ادامه داد:‌ رئال در هفته‌های اخیر به یکباره افت کرده و همه بازیکنان نیز از این موضوع بسیار ناراحت هستند، ما هم به همانند هواداران از این نتیجه عصبانی هستیم.


وی افزود:‌بازی با بیلبائو پایان کار نبود بلکه ما هنوز فرصت جبران نتیجه را در لالیگا داریم ضمن آنکه یک بازی در مقابل بارسلونا هم برای ما باقی مانده است، دیداری که به آن امیدوار هستیم.


ایسکو عنوان کرد:‌ ما توانایی شکست بارسلونا در ال کلاسیکو و در خانه حریف را داریم، بازیکنان رئال می‌توانند نیوکمپ را فتح کنند و دوباره صدر جدول را به دست بیاورند.


هافبک رئال عنوان کرد: اکنون وظیفه ما سخت‌تر از قبل شده زیرا باید شرایط را به وضعیت عادی بازگردانیم و بتوانیم بهترین نتیجه را برای تیم در بازی‌ها‌ی بعدی کسب کنیم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته