دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 فروردين 1395 - 09:23

پیام نوروزی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی: رفع نیازهای مردم را سرلوحه کار قرار داده‌ایم

دکتر حمید میرزاده رییس دانشگاه آزاد اسلامی با انتشار پیامی، فرارسیدن سال 1395 را به مقام معظم رهبری، رییس هیأت امنا و خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی تبریک گفت.
کد خبر : 73686

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی در متن این پیام آمده است:


«یا مقلّب القلوب و الابصار یا مدبر اللیل و النهار یا محوّل الحول و الاحوال حوّل حالنا الى احسن الحال


علم دولت نوروز به صحرا برخاست زحمت لشکر سرما ز سر ما برخاست


بر عروسان چمن بست صبا هر گهری که به غواصی ابر از دل دریا برخاست
«سعدی»


آغاز سال 1395 هجری شمسی را به محضر حضرت ولی‌عصر(عج)، مقام معظم رهبری، رئیس و اعضای محترم هیأت موسس و هیأت امنا و نیز خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی، استادان اندیشمند، همکاران توانمند و دانشجویان عزیز و خانواده‌های محترم ایشان تبریک می‌گویم.


امید است که با حلول بهار طبیعت دل‌های ما نیز رنگ تازگی و سرزندگی به خود پذیرد و همراه با دعوت طبیعت به نو شدن، برای سالی پر از سعادت و نیکبختی گام بردارید.


در حالی به سال جدید که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال "اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" نام‌گذاری شده است، قدم می‌گذاریم که 34 بهار از عمر بابرکت دانشگاه آزاد اسلامی که مولود مبارک انقلاب اسلامی و تجلی اراده ملت ایران در راه کسب علم و دانش است، می‌گذرد. بزرگترین دانشگاه حضوری جهان که با عنایت خداوند متعال و به برکت نفس قدسی امام راحل و خون شهیدان امروز تبدیل به شجره طیبه‌ گسترده‌ای شده و یک گنج ارزشمند و سرمایه عظیم ملی به حساب می‌آید که سهم عظیمی در توسعه آموزش عالی در ایران اسلامی و به تبع آن اعتلای فرهنگ و علم‌اندوزی در سرزمین پهناور ایران داشته است.


دانشگاه آزاد اسلامی در دهه چهارم فعالیت خود، توسعه کیفی و رسیدن به استانداردهای بالای علمی را هدف اصلی خود قرار داده و با جذب استادان جدید، تجهیز آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌ها و نوسازی آن‌ها و تکمیل طرح‌های زیربنایی آموزشی و پِژوهشی ماموریت‌گرائی برای توسعه ارتباط با صنعت و خدمات و رفع نیازهای جامعه را سرلوحه برنامه‌های خود قرار داده است تا اثربخشی این دانشگاه بزرگ در توسعه حوزه های اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی افزایش یابد.


خداوند متعال را بابت این فرصت خدمتگزاری که نصیب من و همکارانم کرده است، شاکرم و از یکایک اعضای این خانواده بزرگ می‌خواهم که پاسبان این گنجینه عظیم باشند و حفظ، حراست و توسعه این میراث گرامی را در سال پیش رو چونان وظیفه‌ای ملی و دینی سرلوحه عمل خویش گردانند.


از خداوند منان برای شما آرزوی سالی خوش، همراه با نیک‌روزی و موفقیت مسئلت دارم و امیدوارم در سال پیش رو خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی بیش از پیش در مسیر اعتلای ایران اسلامی گام بردارد.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته