دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 اسفند 1393 - 11:28

رقابت ۸۰ تیم در مسابقات دومینو تیم‌های دانشجویی و دانش‌آموزی واحد قائم‌شهر

دومین دوره مسابقات ملی دومینو از روز گذشته ۱۶ اسفند با رقابت تیم‌های دانشجویی و دانش آموزی از استان‌های مختلف کشور در دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم‌شهر آغاز شد.
کد خبر : 7354

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، مهرداد ایرانی دبیر دومین دوره مسابقات ملی دومینو گفت: این مسابقه برای بار دوم در رده‌های دانشجویی و دانش‌آموزی در واحد قائم‌شهر برگزار می‌شود.


معاون پژوهشی واحد قائم‌شهر با توجه به حضور تیم‌هایی از ۲۱ دانشگاه و ۱۴ تیم دانش‌آموزی کشور در دوره قبلی مسابقات دومینو، افزود: امسال حدود ۸۰ تیم برای حضور در رقابتهای دومین مسابقات دومینو ثبت نام کردند که ۲۰ تیم دانشجویی و ۶۰ تیم دانش‌آموزی بودند.


مهرداد ایرانی ادامه داد: رقابت تیم‌های مختلف از ۱۶ اسفند در مجتمع پژوهشی – ورزشی واحد قائم شهر آغاز شده و تعداد مشخصی از تیم‌ها در هر نوبت صبح یا بعدازظهر روزهای ۱۶ تا ۲۱ اسفند به ارائه کارهای خود خواهند پرداخت.


وی ادامه داد: تیم‌های دانش آموزی بیشتر از سطح استان و ۲ تیم از خارج استان و تیم‌های دانشجویی از همدان، ملایر، کاشان، بیرجند، اصفهان و مازندران حضور پیدا کردند.


مراسم اختتامیه روز چهارشنبه ۲۰ اسفند به منظور معرفی و اهدای جوایز به تیم بر‌تر دانشجویی و تیم بر‌تر دانش آموزی برگزار می‌شود.


دومینو توانسته است با برقراری پیوند بین علم و هنر و با استفاده از فضاهای مختلف ریاضی، هندسه، مکانیک و علوم اجتماعی یک چشم انداز مشترک بین افراد ایجاد و به یادگیری سیستمی و اصلاح مدل‌ها بپردازد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته