دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 اسفند 1393 - 17:39
در واحد دولت آباد انجام شد؛

برگزاری بیستمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت استان اصفهان با ۲۵۰ شرکت کننده

بیستمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت مرحله استانی بخش شفاهی دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان اصفهان به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دولت آباد برگزار شد.
کد خبر : 7321

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، در بیستمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت ۲۵۰ شرکت کننده از ۲۷ دانشگاه استان اصفهان، طی دو روز در چهار بخش قرائت قرآن به روش تحقیق، ترتیل، حفظ قرآن کریم و اذان و در سه سطح استادان، کارکنان و دانشجویان با هم به رقابت پرداختند.


مدیر کل فرهنگی و اجتماعی ستاد هماهنگی دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان اصفهان در آئین افتتاحیه این مسابقات در جمع قاریان و حافظان قرآن کریم، با تشکر از برگزار کنندگان این دوره از مسابقات گفت: انس با قرآن به معنای خو گرفتن با آن است، به عبارت دیگر، ارتباطی که در انس گرفتن با قرآن به وجود می‌آید فرا‌تر از یک ارتباط ساده و معمولی است، باید نتیجه دار باشد و ثمره آن به بیان زیبای امیر مومنان، افزایش هدایت و کاهش گمراهی باشد.


حمید دوازده امامی با توجه به فرازی از نهج البلاغه گفت: برای درک بهتر و بالا‌تر جایگاه قرآن باید به سراغ آل پیامبر برویم که بر‌ترین راهنمای ما برای درک بهتر کلام خداوند، اهل بیت علیهم السلام هستند. آنان نشانه‌های دین و زمامداران حق بر روی زمین هستند.


داوری دبیر برگزاری این دوره از مسابقات به خبرنگار آنا گفت، در مرحله استانی این دوره ازمسابقات استادان، کارکنان و دانشجویان خواهر در سه رشته حفظ قرآن کریم، قرائت به روش تحقیق و ترتیل و برادران علاوه بر رشته‌های یاد شده در رشته اذان با هم به رقابت پرداختند، که در پایان نفرات بر‌تر به مسابقات کشوری دانشگاه آزاد اسلامی راه پیدا کردند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته