دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 اسفند 1393 - 16:12
در گفت‌وگو با آنا

اسبقی: بنا به صلاحدید مربیان به هلند نمی‌روم/ با طلای روسیه می توانم نیمی از راه المپیک را طی کنم

ملی‌پوش تیم تکواندو ایران از عدم حضورش در مسابقات بین المللی هلند به دلیل مصدومیت خبر داد و گفت: بنا به صلاحدید مربیان تصمیم گرفتم در این مسابقات شرکت نکنم.
کد خبر : 7285

بهنام اسبقی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، درباره مصدومیتی که در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا گریبانگیرش شد، گفت: چند هفته است که فیزیوتراپی می‌کنم و وضعیتم نسبت به قبل بهتر شده است و اگر خدا بخواهد تا چند روز دیگر به تمرینات اضافه خواهم شد.


وی از عدم حضورش در تورنمنت بین‌المللی هلند خبر داد و گفت: با توجه به این که در این روزها تمریناتم را به طور کامل انجام نداده‌ام و وضعیت بدنی‌ام آماده مبارزه نیست، بنا به صلاحدید مربیان تیم ملی قرار بر این شد که به این مسابقات نروم.


ملی‌پوش تیم تکواندو ایران درباره زمان برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی ، گفت: هنوز زمان دقیق مسابقات انتخابی مشخص نیست. منتمام تلاش خود را می‌کنم که با رفع کامل مصدومیتم در ترکیب اصلی حضور داشته باشم.


اسبقی با اشاره به مسابقات جهانی روسیه که سال آینده برگزار خواهد شد،‌گفت: این مسابقات از اهمیت زیادی برای ما برخوردار است. مدال طلای این مسابقات دارای 120 امتیاز المپیکی است تاثیر زیادی روی کسب سهمیه المپیک دارد.


وی تصریح کرد : تمام تلاشم را می‌کنم که این سه امتیاز را بگیرم. زیرا با این مدال طلا می‌توانم نیمی از راه المپیکی شدن را طی کنم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته