دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 فروردين 1395 - 11:55

انتقاد سخنگوی کمیسیون امنیت ملی از برخورد برخی نمایندگان مجلس نهم با برجام/ شفیعی: مهمترین اولویت مجلس دهم نظارت منطقی بر اجرای برجام است

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت که نمایندگان مجلس دهم باید بدانند با تندروی و یکسونگری نمی‌توان بر اجرای برجام نظارت کرد.
کد خبر : 72843

نوذر شفیعی نماینده مردم ممسنی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، درباره اولویت کاری مجلس دهم اظهار کرد: مهمترین اتفاق سال ۹۴ به ثمر رسیدن مذاکرات هسته‌ای بعد از ۱۲ سال بود.


شفیعی ادامه داد: دولت توانست با اجرای برجام تحریم‌های هسته‌ای را بردارد. رفع تحریم‌ها فرصت مناسبی را در اختیار کشور می‌گذارد که می‌توان از آن طریق برخی از مشکلات کشور را حل کرد.


وی افزود: مجلس دهم با وجود قانون اقدام متناسب و متقابل جمهوری اسلامی در اجرای برجام وظیفه مهم نظارت بر حسن اجرای برجام را برعهده دارد.


سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: اگر برجام به درستی اجرایی شود بسیاری از فرصت های مناسب سرمایه گذاری و افزایش اشتغال ایجاد می‌شود؛ چراکه اقتصاد کشور به سوی فضایی آرام برای از سرگیری برخی فعالیت‌های خود که به‌واسطه تحریم از ادامه آن باز مانده بود، پیش‌ می‌رود.


شفیعی گفت: نمایندگان مجلس دهم باید بدانند که با تندروی و یکسونگری نمی‌توان بر اجرای برجام نظارت کرد.


وی در پایان با اشاره به عملکرد مجلس نهم در موضوع برجام، تصریح کرد: برخورد برخی از نمایندگان با مسئله برجام در مجلس نهم نتوانست نتایج خوبی را به بار آورد، در مواجهه با برجام کشور به یک همگرایی و واقع‌بینی نیاز دارد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته