دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 فروردين 1395 - 15:48
در گفت وگو با آنا

سخنگوی باشگاه پرسپولیس: پنجم فروردین ماه به عمان می‌رویم / نبود ملی‌پوشان به تیم ضربه نمی‌زند

حسین عبدی سخنگوی باشگاه پرسپولیس گفت: تمرینات پرسپولیس پس از چند روز تعطیلی از سوم فروردین ماه شروع می‌شود و تیم در این تاریخ به اردوی عمان می‌رود.
کد خبر : 72837

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا،تیم فوتبال پرسپولیس برای آمادگی بیشتر جهت حضور در ادامه مسابقات لیگ برتر فوتبال اردوی یک هفته‌ای را در کشور عمان برگزار می‌کند. پرسپولیسی‌ها در غیاب نفرات ملی‌پوش خودشان عازم این کشور می‌شوند تا زیر نظر کادر فنی به تمرینات خودشان ادامه دهند.


حسین عبدی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد اردوی پرسپولیس در تعطیلات عید گفت: «تمرینات پرسپولیس پس از چند روز تعطیلی از سوم فروردین ماه شروع می‌شود و تیم پنجم فروردین به اردوی عمان می‌رود و بعد از سپری کردن اردوی یک هفته‌ای ذر این کشور به تهران باز خواهد گشت.»


سخنگوی باشگاه پرسپولیس در مورد تامین هزینه اردوی پرسپولیس به عمان بیان کرد: «در هر صورت وظیفه باشگاه است که هزینه‌های اردو را تامین کند. در این مورد با چند اسپانسر وارد مذاکره شدیم .»


عبدی در رابطه با حضور ملی‌پوشان پرسپولیس در تمرینات تیم ملی و نبودن آنها در اردوی عمان افزود: «7 بازیکن تیم به تیم ملی دعوت شدند و در اردوی عمان حضور ندارند. قطعا نبودن 7 بازیکن در تمرینات تیم از نظر فنی به تیم ضربه می‌زند ولی کادر فنی و خود برانکو به همه امور واقف هستند و به طور حتم با تدابیر سرمربی تیم هیچ مشکلی پیش نخواهد آمد.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب