دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 اسفند 1394 - 10:28
رئیس انجمن داروسازان کشور در گفت‌و‌گو با آنا خبر داد:

مشکلی در توزیع دارو برای ایام نوروز وجود ندارد

رئیس انجمن داروسازان کشور با بیان اینکه مشکلی در توزیع دارو برای ایام نوروز وجود ندارد، گفت: تمام داروخانه‌های شبانه‌روزی و برخی داروخانه‌های روزانه در ایام نوروز آماده ارائه خدمت به مراجعه کنندگان است.
کد خبر : 72665

دکتر رهبر مژدهی آذر در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، با بیان اینکه تمام داروخانه‌های شبانه‌روزی کشور در ایام تعطیلات نوروز آماده ارائه خدمات به مراجعه کنندگان هستند، عنوان کرد: داروخانه‌های روزانه و شبانه‌روزی در تمام ایام تعطیل سال آماده ارائه خدمت هستند، زیرا توزیع دارو و دسترسی بهتر مردم برای دریافت دارو یکی از وظایف ذاتی داروسازان است.


رئیس انجمن داروسازان کشور، افزود: داروخانه‌های شبانه‌روزی بر حسب وظیفه در ایام نوروز آماده خدمت هستند اما بسیاری از داروخانه‌های روزانه نیز به دلیل بدهی و مشکلات اقتصادی که دارند در این ایام دایر هستند.


وی با بیان اینکه هیچ گونه مشکلی در توزیع دارو برای ایام نوروز وجود ندارد، گفت: توزیع دارو از مورخ 27 اسفندماه در سراسر کشور مسدود می‌شود و مجدد از 5 فروردین توزیع آغاز می‌شود به همین دلیل داروخانه‌ها اقلام مورد نیاز خود را قبل از این تاریخ خریداری کرده‌اند و هیچ گونه مشکلی وجود نخواهد داشت.


مژدهی آذر افزود: هم چنین برخی شرکت‌های دارویی در این ایام آماده توزیع اورژانسی دارو هستند، بنابراین مردم هیچ گونه دغدغه‌ای برای دسترسی به دارو نداشته باشند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته