دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 فروردين 1395 - 01:17
مرور اتفاقات ورزشی در آبان ماه 94

کی روش لقمه بزرگ‌تر از دهانش برداشت/ مجری تلویزیون ممنوع التصویر شد!

کی روش در آبان ماه سال 94 با انتشار بیانیه ای خطاب به اسدی گفت ناپدید شدن وی خدمت بزرگی به فوتبال خواهد بود.
کد خبر : 72561

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، ورزش ایران در آبان ماه سال گذشته با اتفاقات بسیار زیادی همراه بود. در این ماه دربی سرخابی‌ها مساوی شد و یک والیبالیست ازجام باشگاه‎های جهان اخراج شد وپرسپولیس هم از جام حذفی کنار رفت و همچنین دعوای کی روش و علیرضا اسدی که تا وزارت ورزش هم پیش رفت، در صدر تمام اخبار بود.


دربی همراه با ممنوع التصویری یک مجری!


آغاز ماه آبان با برگزاری دیدارهای هفته یازدهم لیگ برتر که مهمترین آنها دربی پایتخت میان دو تیم پرسپولیس و استقلال همراه بود. دیداری که بر خلاف دیدارهای گذشته نه تنها سرد و خسته کننده نبود بلکه تا آخرین ثانیه ها هم با رقابتی نزدیک و پایاپای پیش رفت که نتیجه باز شدن دروازه آبی ها در آخرین دقیقه بازی بود.


این بازی و حاشیه های آن از جمله ممنوع التصویر شدن یک مجری به خاطر شعار علیه پرویز مظلومی جزو اخبار مهم در طول آن بود. گفته می شود پس از پایان دربی هشتاد و یکم که با تساوی دو تیم پرسپولیس و استقلال همراه بود، علی ضیاء، مجری تلویزیون در یک محفل دوستانه با شعارهایی علیه پرویز مظلومی همراهی کرده بود و همین مسئله باعث ممنوع التصویر شدن وی شد. البته این مجری جوان بعد از آن در محل اردوی آبی پوشان حاضر شد و با پرویز مظلومی دیدار کرد.در این دیدار حبیب کاشانی مدیر تیم فوتبال امید نیز حضور داشت و زمینه آشتی این دو را فراهم آورد.



۱۳ مدال کاروان دوومیدانی ایران در مسابقات جهانی


کاروان ۱۹ نفره دوومیدانی ایران در پایان رقابت ۱۰ روزه میان ۱۲۰۰ ورزشکاری که از ۱۰۰ کشور جهان در مسابقات قهرمانی جهانی شرکت کرده بودند، با کسب ۱۳ مدال به کار خود خاتمه داد. در جریان این مسابقات دوومیدانی کاران ایران در ماده های مختلف صاحب ۴ مدال طلا، ۷ مدال نقره و ۲ مدال برنز شدند ضمن اینکه به ۱۰ سهمیه پارالمپیک هم دست یافتند.


دعوای فوتبالی که به وزارت هم کشیده شد


اختلاف میان سرمربی تیم ملی فوتبال و دبیرکل فدراسیون در این ماه علنی تر از همیشه بود و رسانه ها هم بارها و بارها به آن پرداختند، دعوای کی روش و اسدی از روز دربی آغاز شد و اینکه علیرضا اسدی به اظهارات کی روش مبنی بر اینکه تنها مقابل کفاشیان و هیات رئیسه پاسخ اسدی را خواهد داد، واکنش نشان داد. اما کی روش با انتشار بیانیه ای صحبتهایی خطاب به اسدی مطرح کرد و از جمله اینکه ناپدید شدن وی خدمت بزرگی به فوتبال خواهد بود. اسدی البته اینبار پاسخی به اظهارات کی روش و بیانیه وی نداد و حتی گفت که منافع ملی برایش در اولویت است. به دنبال مطرح شدن این صحبت ها علی کفاشیان رسانه ها را مقصر اصلی عنوان کرد و البته گفت که به کی روش تذکر کتبی دادیم که دیگر بدون اجازه فدراسیون مصاحبه ای انجام ندهد.


کی روش لقمه بزرگ‌تر از دهانش برداشت


البته این اختافات و صحبت های مطرح شده برخی باشگاه ها و از جمله استقلال را هم به واکنش واداشت. این باشگاه حتی طی بیانیه ای اعلام کرد که کی روش لقمه بزرگتر از دهانش برداشته است؛ به دنبال مطرح شدن همین صحبت ها بود که علی کفاشیان، رئیس فدراسیون فوتبال به وزارت ورزش و جوانان احضار شد تا در حضور وزیر ورزش و معاونانش توضیحات لازم در مورد این اتفاقات و اختلافات را بدهد. در این جلسه وزیر ورزش به کفاشیان تاکید کرد که باید شخصا وارد عمل شده و مانع از مصاحبه های جنجالی در مورد تیم ملی فوتبال شود.


به دنبال آن هم علی کفاشیان اعلام کرد تمام صحبت ها و بیانیه های کی روش در سابقه کاری وی ثبت خواهد شد. اینها برخلاف قراردادی است که ایشان با فدراسیون فوتبال دارد و شامل جریمه هایی خواهد شد که از جریمه مالی شرع می شود و به اخراج ختم خواهد شد!


عنوان نهمی تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر در جام جهانی مجارستان


مسابقات شمشیربازی جام جهانی مجارستان یکشنبه در حالی در بوداپست برگزار شده بود که تیم ملی ایران با مجموع ۴ برد و از جمله برتری برابر فرانسه قدرتمند و تنها متحمل شدن یک شکست برابر تیم میزبان که در نهایت هم به عنوان سوم مسابقات دست یافت، در رده نهم قرار گرفت. در بخش انفرادی این رقابت ها نیز علی پاکدامن که تا جدول ۳۲ نفره پیش رفته بود موفق به کسب جایگاه ۲۷ شد ضمن اینکه مجتبی عابدینی و محمد رهبری هم به ترتیب در رده های ۷۰ و ۱۲۶ قرار گرفتند.


فرکی به ایستگاه آخر رسید


به دنبال نتایج نه چندان مطلوب و رضایت بخش تیم فوتبال سپاهان در لیگ برتر فوتبال، پس از پایان نشستی که میان حسین فرکی و اصغر باقریان برگزار شد، با توافق دو جانبه به همکاری فرکی با این باشگاه پایان داده شد. در همین راستا محرم نویدکیا تا زمان تعیین تکلیف وضعیت کادر فنی به عنوان سرمربی موقت تیم سپاهان انتخاب و معرفی شد.



سلیمی زیر تیغ حراجی در ایران


وزنه برداری ایران در آستانه المیک دچار شوک شد و بهداد سلیمی قویترین مرد جهان از ناحیه زانو به شدت آسیب دید. براساس با تصمیم کمیسیون پزشکی زانوی آسیب دیده این وزنه بردار در ایران و تحت نظارت یکی از جراحان متخصص وطنی جراحی خواهد شد.



پیکان روی سکوی مسابقات والیبال باشگاه های جهان نرفت


در دیدار پایانی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های جهان، تیم پیکان که از صعود به فینال بازمانده بود در دیدار رده بندی برابر یو پی سی ان آرژانتین ۳ بر ۲ شکست خورد و با کسب عنوان چهارم به کار خود در این رقابت ها پایان داد. پیکان به خاطر کسب این عنوان ۱۵ هزار دلار پاداش دریافت کرد.


اخراج والیبالیست ایرانی به دلیل تعرض اخلاقی


رضا صفایی بازیکن تیم والیبال پیکان در کوران مسابقات باشگاه های جهان به خاطر تعرض اخلاقی به یک پیشخدمت هتل محل اقامت خود در برزیل توسط مسئولان برگزاری مسابقات از جام اخراج شد. این در حالی است که مسئولان باشگاه پیکان در بازگشت به تهران مدعی شدند اتفاق یاد شده به گونه ای دیگر بوده و مسئله اخلاقی نبوده است.


محرومیت سنگین نایب قهرمان المپیک


صادق گودرزی، دارنده مدال نقره مسابقات کشتی آزاد بازی های المپیک لندن چندی پیش در مصاحبه‌ای، مطالبی را درباره کادر فنی تیم‌های ملی کشتی آزاد مطرح کرده بود. این کشتی‌گیر سابق تیم ملی پس از احضار از سوی کمیته انضباطی، از آنجا که


نتوانست ادعاهایش را در قبال مربیانی که درباره آنان اظهار نظر کرده بود به اثبات برساند، به اتهام توهین، افترا و تشویش اذهان عمومی به یک سال محرومیت از حضور در کلیه فعالیت‌های مربوط به کشتی و پرداخت جریمه نقدی ۵۰ میلیون ریالی محکوم شد.


بائرمن ماندنی شد


سرمربی آلمانی تیم ملی بسکتبال با وجود اینگه نتوانست بسکتبال ایران را المپیکی کند برای چهار سال دیگر به همکاری خود با بسکتبال ایران ادامه خواهد داد. این مربی به منظور مذاکره با مسئولان فدراسیون بسکتبال و تعیین تکلیف قرارداد خود به ایران سفر کرد تا چهار سال دیگر با مسئولان فدراسیون بسکتبال به توافق برسند.




حذف پرسپولیس و صعود استقلال در جام حذفی


در مسابقات فوتبال جام حذفی استقلال برابر فولاد به برتری رسید و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. پرسپولیس که از اواسط نیمه اول ۱۰نفره شده بود در پایان به ذوب آهن باخت و حذف شد. نفت برابر پدیده در ضربات پنالتی پیروز شد و باید در مرحله بعد به مصاف استقلال برود. سایپا هم درخانه مغلوب تراکتورسازی شد و از دور مسابقات کنار رفت.


دعوت از ۲۶ بازیکن به اردوی تیم ملی فوتبال


کارلوس کی‌روش اسامی ۲۶ بازیکن تیم ملی فوتبال را برای رویایی با ترکمنستان و گوام اعلام کرد. بر این اساس علیرضا حقیقی، سوشا مکانی، علیرضا بیرانوند، محمدرضا اخباری، خسرو حیدری، رامین رضاییان، پژمان منتظری، مرتضی پورعلی گنجی، محمدحسین کنعانی، عزت الله پورقاز، احسان حاج صفی، وحید امیری، میلاد محمدی، آندرانیک تیموریان، امید ابراهیمی، سعید عزت اللهی، مسعود شجاعی، ۱کمال کامیابی نیا، اشکان دژاگه، مهدی ترابی، علیرضا جهانبخش، مهدی طارمی، سردار آزمون، کریم انصاری فرد، کاوه رضایی و رضا قوچان نژاد بازیکنان دعوت شدند.


صعود سپاهان به یک چهارم نهایی جام حذفی


​در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جام حذفی کشور دو تیم سپاهان و راه آهن در فولاد شهر اصفهان به مصاف هم رفتند که طی آن زردپوشان اصفهانی مقابل حریف خود به برتری ۲ بر صفر دست یافتند و راهی مرحله نیمه نهایی شدند. سپاهان این مرحله و برای صعود به فینالیست باید با ذوب آهن دیدار کند که با شکست پرسپولیس راهی نیمه نهایی شد.


فوتبال ایران سقوط کرد


جدیدترین رده‌بندی تیم‌های ملی فوتبال جهان از سوی فیفا اعلام شد. در این رده بندی تیم ملی ایران با ۶۵۱ امتیاز و چهار پله سقوط در رده ۴۳ دنیا قرار گرفت. پیش از این ایران در رده سی و نهم قرار داشت. با این وجود ایران همچنان بالاتر از کشورهایی مانند کره جنوبی و ژاپن در صدر کشورهای آسیایی قرار دارد.


ایران نایب قهرمان مسابقات جهانی کوراش شد


در پایان مسابقات جهانی کوراش تیم ملی ایران با سه مدال طلا، سه مدال نقره و پنج مدال برنز بعد از ازبکستان به عنوان قهرمانی دست یافت. ازبکستان این عنوان را با کسب ۵ مدال طلا به دست آورد ضمن اینکه ترکمنستان هم عنوان سوم این دوره رقابت ها را از آن خود کرد.


درخواست رئیس سازمان لیگ از کفاشیان


مهدی تاج، رئیس سازمان لیگ فوتبال طی نامه ای به علی کفاشیان از اشتباه‌های تاثیرگذار داوران در لیگ برتر و جام حذفی انتقاد کرد و از وی خواست تدبیری برای کاهش اشتباهات داوری اتخاذ کند. در این نامه تاج تاکید کرد که اشتباهات داوران گریبان سازمان لیگ را گرفته و ما باید پاسخگو باشیم.


هاشمی نایب رئیس تیراندازی آسیا شد


مجمع انتخاباتی ریاست کنفدراسیون تیراندازی آسیا همزمان با برگزاری مسابقات تیراندازی قهرمانی آسیا در کویت برگزار شد که طی آن سیدمهدی هاشمی، رئیس فدراسیون تیراندازی کشورمان، با رای اعضای مجمع، بعنوان نایب رئیس کنفدراسیون تیراندازی آسیا انتخاب شد.


سرکرده باند زمین خواری ورزشگاه بزرگ اصفهان دستگیر شد


امیررضا خادم، معاون حقوقی وزارت ورزش از دستگیری سرکرده باند زمین خواری ورزشگاه بزرگ اصفهان خبر داد. به گفته وی این سرکرده به نام (م.م) با اقدامات متقلبانه و تهیه اسناد مجعول و تبانی بعضی از ادارات دولتی، اقدام به اخذ چهار فقره سند جمعاً در حدود پنجاه هکتار بر روی اراضی دولتی و همچنین اراضی وقف و اشخاص کرده است.


نایب قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران در مسابقات گرندپری


تیم ملی فوتسال ایران که با شکست پاراگوئه به دیدار نهایی دهمین دوره مسابقات گرندپری برزیل راه یافت، در این مرحله به مصاف برزیل رفت که طی آن با نتیجه ۴ بر ۳ شکست خورد. بدین ترتیب تیم ملی فوتسال ایران در میان هشت تیم شرکت کننده در رقابت های گرندپری برزیل به عنوان نایب قهرمانی دست یافت.


زهرا نعمتی تاریخ ساز شد


بانوی کماندار ایران که در رقابتهای پارالمپیک لندن موفق شد به عنوان نخستین بانوی مدال‌آور تاریخ ورزش کشور در بازی‌های المپیک و پارالمپیک لقب بگیرد، در جریان مسابقات قهرمانی تیروکمان آسیا که در تایلند، با شکست نماینده ای از ویتنام در ماده ریکرو انفرادی زنان به دیدار پایانی راه یافت و صاحب سهمیه المپیک شد. این برای نخستین بار در طول تاریخ ورزش ایران است که یک فرد دارای معلولیت سهمیه بازی‌های المپیک را دریافت می کند.




ورود وزیر به داوری‌های فوتبال


محمود گورزی، وزیر ورزش و جوانان به دنبال دریافت نامه علی اکبر طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس در مورد مسائل داوری دیدار برابر ذوب آهن که منجر به حذف سرخپوشان از جام حذفی شد، از نصرالله سجادی معاون خود در توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای خواست ترتیبی اتخاذ شود که هر چه سریعتر معضل داوری بررسی و احقاق حق شود. گودرزی در نامه به سجادی تاکید کرده ترتیبی اتخاذ شود که هر چه سریعتر معضل داوری بررسی و احقاق حق شود. ظاهرا قضاوت‌های پر اشتباه به ویژه علیه باشگاه‌های پرطرفدار پرسپولیس، تراکتور سازی و ... به صورت یک فعالیت معمول درآمده است. پیگیری تا حل مساله به طور جدی، ضروری است.


۷ مدال تکواندوکاران ایران در مسابقات بین المللی کرواسی


تیم ملی تکواندو که با هشت تکواندوکار در رقابتهای بین المللی کرواسی شرکت کرده بود، به غیر از مسعود حجی زواره که به دلیل آسیب دیدگی بعد از دو پیروزی از ادامه مسابقات انصراف داد، توسط سایر اعضای خود صاحب مدال شد. در این رقابتها تکواندو ایران موفق به کسب چهار مدال طلا توسط آرمین هادی پور، سجاد مردانی، بهنام اسبقی و امید عمیدی شد ضمن اینکه توسط ابوالفضل یعقوبی و محمد کاظمی هم به دو مدال نقره دست یافت و یک مدال برنز هم توسط فرزاد ذوالقدری به دست آورد.


سرمربی فولاد به نیمکت سپاهان نرسید


دراگان اسکوچیچ که توانسته بود فصل گذشته با ملوان نتایج قابل قبولی در لیگ برتر فوتبال ایران کسب کند در پانزدهمین دوره این مسابقات هدایت فولاد را برعهده گرفت اما نتوانست با این تیم موفق باشد. این در حالی بود که به دنبال جدایی حسین فرکی از سپاهان، مسئولان این باشگاه اصفهانی برای همکاری با این مربی کروات ابراز تمایل کرده بودند. در همین راستا اسکوچیچ طی نشست با مسئولان باشگاه فولاد به توافق نرسید تا به اصفهان برود و سرمربی سپاهان شود.


باز هم حاشیه؛ باز هم کرار


جاسم کرار که طی چندماه گذشته به دلیل برخی بی اخلاقی ها بارها به کمیته انضباطی باشگاه استقلال واگذار شده بود تا این کمیته در مورد وی تصمیم گیری کند که البته هرگز هم این اتفاق نیفتاد، در پایان نشستی که میان افشارزاده و مظلومی برگزار شد، دوباره به کمیته انضباطی باشگاه واگذارشد. در واقع در این نشست مقرر شد که گزارش‌های مربوط به کرار را در اختیار کمیته انضباطی قرار دهند تا این کمیته درباره کرار نظر دهد. البته به گفته افشارزده اینبار قرار است با خود کرار هم صحبت شودر نهایت تصمیم نهایی گرفته شود. ضمن اینکه نظر سرمربی تیم هم جدایی کرار است.



صعود فوتسال ایران


تیم ملی فوتسال ایران به دنبال کسب عنوان نایب قهرمانی مسابقات گرندپری برزیل در رده بندی جدید منتشر شده از سوی فدراسیون بین المللی با یک پله صعود مواجه شد. بر این اساس و طبق رده بندی منتشر شد، ایران با با ۱۶۲۱ امتیاز در رده پنجم قرار گرفت.


شاگردان کی روش باز هم صدرنشین شدند


تیم ملی فوتبال ایران برای برگزاری پنجمین دیدار خود در مرحله مقدماتی جام جهانی و جام ملت های آسیا در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم ملی ترکمنستان رفت و موفق شد این تیم را ۳ بر یک شکست دهد. مرتضی پورعلی گنجی در دقیقه ۷ ، سعید عزت الهی در دقیقه ۶۳ و اشکان دژاگه در دقیقه ۸۱ برای ایران و مکان ساپاروف در دقیقه ۶۱ برای ترکمنستان گل زدند. تیم ملی فوتبال با کسب این پیروزی ۱۱ امتیازی شد و به صدر جدول گروه چهارم صعود کرد.


دومین بلیت ریو برای زهرا نعمتی


در جریان مسابقات تیر و کمان قهرمانی معلولان آسیا و در روز دوم این رقابت ها، زهرا نعمتی در بخش ریکرو انفرادی زنان با کسب نشان طلا و عنوان قهرمانی موفق شد سهمیه مستقیم بازی‌های پارالمپیک را به دست آورد. این سهمیه در حالی به دست آمد که نعمتی پیش از این نیز سهمیه المپیک ریو را کسب کرد و از این حیث اولین ورزشکار زن ایرانی است که سهمیه حضور در المپیک و پارالمپیک را کسب کرده است. دیگر اینکه در جریان مسابقات تیر و کمان قهرمانی معلولان آسیا، مجید کاکوش نیز در کلاس W۱ کامپوند مردان با کسب نشان طلا به سهمیه مستقیم پارالمپیک دست یافت.


یک اتفاق تاریخی در ووشو


اجلاس فدراسیون جهانی برگزار شد که طی آن اعضای جدید کمیته فنی این نهاد بین المللی معرفی شدند. بر این اساس و برای نخستین بار یک ایرانی در این کمیته قرار گرفت. محمدرضا پورغلامی اولین ایرانی است که به عنوان عضو این کمیته انتخاب و منصوب شد.


صعود چهار پله ای کاراته ایران


رقابت های کاراته قهرمانی رده های سنی جهان، تیم اعزامی ایران با یک طلا، یک نقره و هشت برنز و چهار پله صعود نسبت به دوره قبل عنوان هفتم را کسب کرد.


لوزانو سرمربی تیم ملی والیبال شد


فدراسیون والیبال ایران رائول لوزانو را به عنوان سرمربی جدید تیم ملی و جایگزین اسلوبودان کواچ در راس این تیم معرفی کرد. این انتخاب در حالی انجام شد که آندره‌آ آناستازی ایتالیایی دیگر کاندیدای سرمربیگری تیم ملی ایران بود. طبق مذاکرات صورت گرفته رساندن ایران به مرحله نهایی المپیک ریو هدف از همکاری والیبال ایران با لوزانو است.


البته به فاصله یک روز پس از معرفی لوزانو به عنوان جایگزین اسلوبودان کواچ، وی گفت که به طور رسمی قراردادی را فسخ نکرده است. کواچ در گفتگو با سایت روسی novosti.rs تاکید کرد حتی یک ایمیل هم از جانب کسی دریافت نکرده و موضوع انتخاب شدن لوزانو را هم از روی رسانه ها خوانده است.




محرومیت پنج ساله میراسماعیلی


کمیته انضباطی فداسیون جهانی کوراش آرش میراسماعیلی نایب‌رییس فدراسیون جودو و سرمربی تیم‌ملی کوراش ایران را به دلایل مختلف و از جمله سوء مدیریت قابل توجه، سوء رفتار شدید، تلاش برای بدنام کردن رشته کوراش، تلاش برای خدشه وارد کردن به اعتبار، وجهه و یکپارچگی ورزش کوراش و همچنین تلاش برای تهییج تماشاگران حاضر در ورزشگاه برای ایجاد آشوب برای مدت ۵ سال از فعالیت‌های ملی، قاره‌ای و جهانی در کوراش محروم کرد. میراسماعیلی البته بلافاصله با انتشار بیانیه ای، ضمن اعلام رسمی اعتراض خود بر پیگیری موضوع تا لغو حکم صادر شده و عذرخواهی نهادهای مربوط تاکید کرد.


استعفای رحیمی از مدیریت راه آهن


علیرضا رحیمی به دنبال غیبت چندروزه اش در محل باشگاه راه آهن از مدیریت این باشگاه کناره گیری کرد. این اتفاق در حالی افتاد که پیش از این نیز دو عضو دیگر هیات مدیره باشگاه راه آهن استعفا داده بودند.


کی روش از تیم ملی فوتبال ایران استعفا می دهد؟!


در آبان ماه صحبت های مطرح شد در مورد پایان همکاری کی روش با فوتبال ایران؛ قضیه هم از این قرار بود که شب پیش از دیدار تیم ملی فوتبال ایران برابر گوام خبری مبنی بر استعفای کی روش پس از انجام این دیدار رسانه ای شد هر چند افشین پیروانی مدیر تیم ملی این خبر را تکذیب کرد اما کارلوس کیروش پس از انجام دیدار با گوام در نشست خبری نشان داد کناره گیریاش از تیم چندان شایعه هم نبوده است؛ کیروش در این زمینه اظهارداشت: نمی توانم پاسخ محکمی به این سوال بدهم! اگر قدمهای من با رئیس فدراسیون ایران هماهنگ شود می توانیم ادامه دهیمدر غیراینصورت این کار صورت نمی گیرد. آهسته آهسته امیدهایم را از دست می دهم.



ایران ۶ – گوام صفر


تیم های ملی فوتبال ایران و گوام در مرحلهمقدماتی رقابتهای انتخابی جامجهانی و جام ملت ها در ورزشگاه «دددو» گوام به مصاف همرفتند که در پایان ملی پوشان کشورمان با نتیجه ۶ بر صفر برابر حریف خود به پیروزی رسیدند.


تیغ جراحی روی پای امید مدال ایران در المپیک


بهداد سلیمی، وزنه بردار سنگین وزن ایران که در المپیک لندن موفق به کسب مدال طلا شد زانوی آسیب دیده خود را تحت عمل جراحی قرار داد. بهداد چندی پیش در حین تمرین دچار آسیب دیدگی شدید شد و رباط صلیبی پای وی پاره شد. این امید وجود دارد که بهداد سلیمی با جراحی صورت گرفته هرچه زودتر به بهبودی کامل رسیده و بتواند با کسب سهمیه المپیک با قدرت در ریو حاضر شده و بازهم برای کاروان المپیکی ایران مدال کسب کند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته