![ضرورت استحصال عناصر ارزشمند از آبشیرینکنها/ فناوریهای متناسب با اقلیم کشور حمایت میشوند](/files/fa/news/1403/5/7/603374_483.jpg)
در گفتوگو با آنا تأکید شد؛
به گزارش گروه رسانههای دیگر خبرگزاری آنا به نقل از خبرآنلاین، طبق آمار جدیدی که بر حسب تعداد شهر هایی که نام آنها در کنار هشتگ «تراول» در توئیتر آمده است، لندن محبوبترین منطقه گردشگری سال 2015 در توئیتر نام گرفت.
به گفته شرکت تبلیغاتی «لندن و همکاران» کلمه لندن و «تراول» بیش از 630 هزار بار در سال 2015 توئیت شده است. پس از آن لندن، پاریس بیشترین شهری بود که حدود 400 هزار بار نامش در کنار «تراول» در توئیتر آمده بود.
«لندن و همکاران» یک شرکت تبلیغاتی مهم در لندن است.
همچنین طبق اطلاعات این شرکت کلمه لندن به تنهایی 81 میلیون بار توئیت شده بود.
انتهای پیام/