دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 اسفند 1394 - 10:14
محمود محشون در واکنش به اعتراض دانشگاه آزاد؛

اعتراض دانشگاه آزاد طبیعی بود / مدیر برنامه‌های بائرمن شیطنت می‌کند/ به دادگان ارادت ویژه دارم

رییس فدراسیون بسکتبال گفت: دادگان از شخصیت‌های مطرح ورزشی است و من به او ارادت ویژه‌ای دارم.
کد خبر : 72313

محمود‌ مشحون در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا درباره اعتراض تیم دانشگاه آزاد‌ مقابل شهرداری اراک گفت:‌ «این بازی یک مسابقه سخت و نفس گیر بود و همه بازیکنان دو تیم در حد توانشان بازی کردند؛ اما باید بپذیریم که شهرداری اراک از نظر قدرت و تکنیک حرفه ای تر بود.»


وی افزود: «‌متاسفانه بعد از این بازی باز هم حاشیه و اعتراض به وجود آمد؛ به طوری که گفته می‌شد آنها به دلیل اختلافی که من با هاشمی دارم از صعود به مرحله نهایی باز ماندند؛ در صورتی که این موضوع به هیچ عنوان درست نیست. وقتی تیمی از نظر تکنیک از حریف کمتر است، من به عنوان رییس فدراسیون چه کاری از دستم بر می آید؟»


رییس فدراسیون بسکتبال با تاکید بر اینکه هیچ اختلافی با سرمربی تیم دانشگاه آزاد ندارد، عنوان کرد: «‌از زمان شروع لیگ فدراسیون همه امکانات را در اختیار تیم‌ها قرار داده‌ایم و آنها هر خواسته‌ای داشتند برآورده شده است. بنابراین جای هیچ گونه اعتراضی‌ نیست. ما وظیفه خودمان را‌ انجام دادیم و امکانات را در‌ اختیار همه تیم‌ها از جمله دانشگاه آزاد قرار دادیم؛ اما متاسفانه بعد از هر باخت اعتراض و حواشی به وجود می آید.»


محشون در واکنش به کناره‌گیری تیم دانشگاه آزاد از لیگ برتر اظهارکرد: «مدیر تیم دانشگاه آزاد سه هفته پیش نامه نوشته بودند و قصد داشتند از لیگ کناره‌گیری کنند و این موضوع جدیدی نیست. آنها خواسته هایی داشتند که من هم سعی کردم مشکلاتشان را حل کنم، اما به هر حال در قبال همه تیم‌ها مسئول هستم.»


رییس فدراسیون بسکتبال در واکنش به این موضوع که اختلاف هاشمی و محشون باعث سقوط تیم دانشگاه آزاد شده است،گفت: «‌با هیچ کس اختلافی ندارم و به عنوان رییس فدراسیون به مسئولیتم توجه می‌کنم. این مسائل بسیار طبیعی است. به هرحال هر تیمی که بازنده می‌شود اعتراضاتش را این گونه مطرح می‌کند. تیم دانشگاه آزاد با وجود اینکه امکانات ویژه‌ای مانند سه بازیکن خارجی و سه بازیکن تاپ ایرانی در اختیار داشته، اما نتوانست از همه شرایط و امکانات استفاده کند و تاکنون 12 باخت داشته است.»


وی با تاکید بر اینکه برای مدیریت دانشگاه آزاد احترام ویژه‌ای قائل است، عنوان کرد: «‌دادگان از شخصیت‌های مطرح ورزشی است و من به او ارادت ویژه‌ای دارم و به هیچ عنوان تحت‌تاثیر حواشی قرار نمی‌گیرم. به خواسته پهلوان‌(مدیر کل ورزش قهرمانی و همگانی دانشگاه آزاد اسلامی) به اراک آمدم و از ابتدا شاهد این بازی بودم. رقابت‌ها بسیار نزدیک به هم بودند و هیچ مسابقه ای قابل پیش‌بینی نبود و این بازی هم مانند فینال برگزار شد.»


قرارداد بائرمن در کمیته ملی المپیک ثبت شده، اما مدیر برنامه‌هایش شیطنت می‌کند


رییس فدراسیون بسکتبال همچنین در مورد بائرمن و برنامه تیم ملی خاطرنشان کرد: «‌بائرمن از زمانی که به ایران آمده‌ است، کارش را شروع‌کرده و قرار‌ است بعد از مرحله‌نهایی لیگ‌ بسکتبال، اردوی تیم ملی از دوم یا‌ سوم اردیبهشت ماه سال آینده تشکیل شود. او یک مربی استثنایی است؛ چرا که تاکنون در مورد دستمزد با ما صحبت نکرده و تمام هدفش ارتقای بسکتبال ایران است.»


وی در پایان به وضعیت قرارداد این مربی اشاره کرد و گفت: «‌قرارداد بائرمن در کمیته ملی المپیک ثبت شده است و ما تمام کارهای مربوط به قرارداد او مانند مالیات و... را انجام دادیم. اما متاسفانه مدیر برنامه‌های او کمی شیطنت می‌کند و ما با یک بندقرارداد او مخالفت می‌کنیم و آن هم این است که اگر بائرمن زودتر از موعد از ایران برود ما باید کل مبلغی که با او توافق کردیم را به او بدهیم. البته ناگفته نماند حتی خود بائرمن هم مخالف این موضوع است اما مدیر برنامه‌های او شیطنت می‌کند ولی ما هم به هیچ عنوان زیر بار این موضوع نخواهیم رفت.»



انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب